آخرین اخبار

آزادی «آذر» آماده است


آزادی «آذر» آماده است

ورزشگاه آزادی اکنون هیچ شباهتی به ورزشگاه  آزادی ندارد چون در ابعاد وسیع، مشغول بازسازی آن هستند. 

به گزارش خبرگزاری دانشجو، این نمایی بود که از دیروز از قاب دوربین همکارمان دیده شد.

حقیقت ماجرا این است که ورزشگاه آزادی ایرادهای وحشتناکی داشت که همه را شگفت زده کرد. این ورزشگاه میزبان دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 بود. جایی که پرسپولیس نتوانست شکست 2 بر صفر بازی رفت مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن را جبران کند و نایب قهرمان آسیا شد.

ادعای بزرگ آن روزها این بود که 27 ایرادی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه آزادی گرفته، برطرف شده است. ادعایی که بعدها تکذیب و مشخص شد اقدام عمرانی 45 روزه فقط برای زیبا شدن ورزشگاه آزادی انجام شد و مشکلات اساسی و زیربنایی به قوت خود باقی مانده است.

حالا زخم های عمیق ورزشگاه آزادی، ماه هاست تحت درمان است. دستگاه های خرد و کلان عمرانی، از ابتدای تابستان، به ورزشگاه آزادی رفته اند و صدای بیل مکانیکی، آشناترین صدا در ماه های اخیر است.

گزارش تصویری همکار ما از ورزشگاه آزادی نشان از حجم وسیع عملیاتی است که در این ورزشگاه صورت گرفته و می گیرد. فعالیتی که همه دستورهای کلیدی فیفا را مد نظر دارد.

به گفته مدیران پروژه، ورزشگاه آزادی در برابر زلزله شدید هم مقاوم شده است. برای چنین پروژه ای، طبیعی است که باید 24 ساعته کار کرد و در همان ورزشگاه آزادی استراحت کرد. طبیعی است کارگران در این ماه ها، از ورزشگاه آزادی خارج نشوند و در همان ورزشگاه بخوابند.

آنچه مهم است اینکه ورزشگاه آزادی طبق وعده وزیر ورزش، آخر آذر به چرخه ورزش ایران برگردد تا بازیکنان معروف خارجی با چمن های زرد ورزشگاه های کوچک، سلفی نگیرند و ما را مسخره نکنند. مدیر مجموعه آزادی معتقد است تلاش شبانه روزی همه همکاران پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی، به نتیجه می رسد و پایان پاییز، درهای این مجموعه به روی ورزش ایران باز خواهد شد. منتظر آذر می مانیم.  

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه