آخرین اخبار

آرنولد گل زد، من ۵۰۰ پوند ضرر کردم!


آرنولد گل زد، من ۵۰۰ پوند ضرر کردم!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی انگلیس پس از شکست مقابل یونان، با پیروزی در فنلاند به روند خوب خود بازگشت. ترنت الکساندر آرنولد در پست دفاع چپ بازی کرد و گل دوم انگلیس را روی یک ضربه فوق‌العاده به ثمر رساند.

ضربه کات‌دار فوق‌العاده ستاره لیورپول به گوشه بالای دروازه، برجسته‌ترین لحظه نمایش نه چندان قانع‌کننده سه‌شیرها بود. گریلیش پس از بازی فاش کرد که گل آرنولد باعث شده او ضرر کند!

گریلیش به آی‌تی‌وی گفت: «گفتم «اگر این را بزنی، ۵۰۰ پوند به تو می‌دهم و سپس او آن را به گوشه بالای دروازه زد. حالا به او بدهکارم.» گریلیش که در تابستان امسال توسط گرت ساوتگیت از لیست یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته شده بود، تحت هدایت لی کارزلی احیا شده است.

ریلیش درباره بازی گفت: «در نیمه اول گاهی اوقات بازی برایمان سخت بود، اما فکر می‌کنم در ادامه بازی تسلط داشتیم. در پایان کمی ناراحتیم که روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. امروز به یک پیروزی نیاز داشتیم، بنابراین بابت آن خوشحالم.»

گریلیش که خود گل اول انگلیس را به ثمر رساند، درباره خوشحالی گلش گفت: «آن گل و خوشحالی برای میلا، دختر کوچکم بود. خیلی خوشحالم که گل زدم تا آن را به او تقدیم کنم.»

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه