فوتبال و فوتسالورزش > فوتبال ایران

۳ امتیاز شیرین خانگی در حساب شمس آذر/ فولاد بازهم شکست خورد



به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز جمعه ۲۴ فروردین از ساعت ۱۷ و در ورزشگاه سردار آزادگان و با قضاوت حسن اکرمی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر شمس آذر به پایان رسید.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، امیر مسعود سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسائی، امیر شبانی و عیسی مرادی

ترکیب فولاد: شهاب الدین گردان، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولی بالی، محمد علی نژاد، محمدضا غبیشاوی، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار، علی شجاعی (۴۵- احسان پهلوان) و وحید حیدریه

شمس آذر که در این بازی از امتیاز حضور هواداران نیز برخوردار بود بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۷ ضربه ایستگاهی برای این تیم به دست آمد که با دخالت گردان توپ به بیرون رفت؛ در ادامه و در دقیقه ۱۷ با ارسال از جناح راست، علی آزادمنش می‌توانست دروازه فولاد را باز کند اما در کنترل توپ عاجز ماند و شانس را از دست داد.

اوج حملات شمس آذر روی دروازه فولاد به دقیقه ۲۵ بر می‌گردد که بازیکنان این تیم دو موقعیت متوالی روی دروازه حریف خود به وجود آوردند که ضربات بازیکنان این تیم به تور دروازه ننشست.

بازیکنان شمس آذر در نیمه اول تشنه گلزنی بودند و در دقیقه ۳۵، با ارسال عیسی مرادی از سمت راست، توپ به مهدی محمدی رسید اما ضربه این بازیکن دقت کافی را نداشت و توپ به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۶۷ و بعد از ارسال کرنر و ریباند توپ توسط مدافعان فولاد ضربه چکشی امیر محمد نسائی باعث شد توپ به دست ساسان انصاری برخورد کرده و حسن اکرمی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. سرآبادانی کاپیتان میزبان پشت این توپ ایستاد و برخلاف حرکت گردان تیمش را به گل برتری رساند. این نتیجه تا پایان بازی برقرار بود و شمس آذر توانست به پیروزی دست یابد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه