آخرین اخبار

آردا به فنر بیا/ مورینیو به هافبک ناراضی رئال زنگ زد


به گزارش “ورزش سه”، باشگاه فنر باغچه می خواهد از نیمکت نشینی های آردا گولر در رئال مادرید استفاده کند و او را برای بازگشت متقاعد کند. فنر او را بهترین پاسخ به انتقال  ویکتور اوسیمن به گالاتاسرای می داند.

فنرباغچه از نزدیک وضعیت آردا گولر، استعداد جوان ترکیه ای، را زیر نظر دارد. با توجه به شایعاتی که در مورد آینده او وجود دارد، تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو علاقه خود را برای انتقال قرضی او نشان داده است. گولر که زمان بازی محدودی را زیر نظر کارلو آنچلوتی داشته است، می تواند فنرباغچه را مقصدی جذاب برای خود بداند. مدیریت باشگاه ترکیه ای قصد دارد با رئال مادرید تماس بگیرد تا احتمال قرضی در نیم فصل را بررسی کند. برخی منابع حتی از گفت و گوی مورینیو با آردا نیز نوشته اند.

آردا به فنر بیا/ مورینیو به هافبک ناراضی رئال زنگ زد

 اگر باشگاه مادریدی چراغ سبز نشان دهد، فنرباغچه می تواند سریعا برای انتقال بازیکن اقدام کند. پس از بازتاب رسانه ای انتقال ویکتور اوسیمن به گالاتاسرای، دشمن همسایه انتقال آردا را پاسخ مناسبی می داند.

فاناتیک نوشته است، ماریو برانکو، مدیر ورزشی فنرباغچه، آماده است تا مذاکرات خود را با سران رئال مادرید آغاز کند. اگرچه رئال مادرید قصد فروش گولر را ندارد، اما یک انتقال قرضی 6 ماه نمی تواند ایده بدی باشد. حتی گفته می‌شود که رئیس‌ باشگاه، علی کوچ، می‌خواهد شخصاً با گولر برای گفت‌وگو درباره آینده وی دیدار کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه