آخرین اخبار

آخرین وضعیت نیمکت فولاد: در حال جمع‌بندی نهایی!


کد خبر : 1944969 |
28 خرداد 1402 ساعت 11:29 |
1.1K بازدید |

1
دیدگاه

هرگونه گمانه زنی در خصوص سرمربی را رد می‌کنیم

سخنگوی فولاد می گوید که هیئت مدیره و مدیرعامل در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت باشگاه هستند.

آخرین وضعیت نیمکت فولاد: در حال جمع‌بندی نهایی!

به گزارش “ورزش سه”، با وجود اینکه علیرضا منصوریان یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارد و پیش از این نیز مدیرعامل باشگاه از ادامه همکاری وی خبر داده بود، اما نیمکت این تیم برای فصل آینده وضعیت مبهمی دارد و باید دید که در لیگ بیست و سوم چه کسی به عنوان سرمربی خوزستانی ها فعالیت می کند.

در همین خصوص، آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد اظهار داشت: مجموعه باشگاه فولاد این روزها امر آماده سازی تیم بزرگسالان خود را در دست انجام دارد و از جمله اصلی ترین مسائلی که هیئت مدیره و مدیرعامل طی اين مدت پیگیر آن بوده، بررسی اهداف کلی، تعیین تکلیف وضعیت تیم بزرگسالان و انجام گفتگوهای اولیه با برخی بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته بوده است.

مرادی در ادامه گفت: البته اولویت و اصلی ترین موردی که باشگاه به آن توجه داشته، مشخص نمودن وضعیت نیمکت فنی تیم است که کلیه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه به صورت گروهی در حال تصمیم گیری و جمع بندی نهایی در این خصوص می باشند.

سخنگوی باشگاه فولاد در ادامه ضمن رد برخی اخبار در خصوص سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه، اظهار داشت: انتخاب سرمربی به آیتم ها و مسائل بسیاری ارتباط دارد. باشگاه فولاد با توجه به اهدافی که برای آن ترسیم شده، ساختاری متفاوت دارد و به همین خاطر پروسه انتخاب نفرات و آماده سازی تیم حساسیت خاص خود را دارد. در حال حاضر هنوز جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ نشده و باشگاه با دقت در حال انجام کار در این زمینه است و انتشار هرگونه گمانه زنی و اخبار در این زمینه را رد می‌کنیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه