ورزشی > سایر ورزش‌ها

آخرین اعزام رویینگ با فدراسیون قایقرانی



آخرین اعزام رویینگ با فدراسیون قایقرانی

به گزارش ایسنا، مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا از ۱۹ مهر در سمرقند ازبکستان آغاز می‌شود. تیم رویینگ ایران با پنج ورزشکار راهی این مسابقات می‌شود. تیم ملی ایران در حالی شنبه هفته آینده راهی مسابقات می‌شود که رویینگ در هفته جاری به طور رسمی از فدراسیون قایقرانی جدا شد.

با تصمیم  وزیر ورزش و جوانان رویینگ به عنوان یک فدراسیون مستقل فعالیت خود را آغاز می کند و محسن شادی قهرمان سابق رویینگ به عنوان سرپرست منصوب شد.

با  توجه به اینکه این جدایی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا رخ داد، فدراسیون قایقرانی کارهای مربوط به اعزام را انجام داد و حضور رویینگ در قهرمانی آسیا ازبکستان آخرین اعزامی است که این رشته با فدراسیون قایقرانی انجام داد. مهسا جاور، فاطمه مجلل، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و امیرحسین محمدپور در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان شرکت می‌کنند.

در مورد مستقل شدن رویینگ هنوز ابهاماتی وجود دارد برای برای نمونه فضای اداری این فدراسیون تازه تاسیس در کجا قرار است مستقر شود؟ پیش از این بادبانی هم از فدراسیون قایقرانی جدا شده بود و یک فدراسیون مستقل تبدیل شد اما دفتر آن در محل فدراسیون قایقرانی قرار داشت در نهایت نیز این فدراسیون منحل و به انجمن تبدیل شد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه