آخرین اخبار

👕چطور بازی مساوی شد؟/ مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!


به گزارش “ورزش‌سه”، گل‌گهر در هفته بیست و چهارم یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فصل را تجربه کرد. آنها تا دقیقه 90 با دو گل از پیش بودند، اما به یک‌باره و با یک اشتباه فردی شرایط به سود تیم سیروس پورموسوی تغییر کرد و در حالی‌که داور 7 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، گل خوزستان در دقیقه 2+90 به ثمر رسید.

با وجود فرصت 5 دقیقه‌ای باقی‌مانده شاگردان پورموسوی خیلی زودتر به گل رسیدند و توانستند در دقیقه 4 وقت‌های اضافی با یک والی تماشایی حساب کار را برابر کنند تا بهت و حیرت حاضرین در استادیوم اختصاصی گل‌گهر را فرا بگیرد.

جالب‌تر حرف‌های اوزونیدیس در آغاز نشست خبری بود و با این جمله حرف‌هایش را آغاز کرد: «نمی‌دانم چطوری باید باشم؟!.» 

اوزونیدیس که حدود 3 دقیقه درباره این مسابقه صحبت کرد، در ادامه از برتری مطلق تیمش در طول 90 دقیقه گفت و اینکه چیزی از حریف ندیده است. سرمربی یونانی گل‌گهر که حرف‌هایش در نشست خبری پس از شکست مقابل هوادار حسابی در فضای مجازی دست به دست شد، این‌بار تغییری در حالت چهره‌اش ایجاد کرد و گفت: «وقتی می‌بینی بازی 2 بر 2 تمام شده، تعجب می‌کنی. واقعا چطور 2 بر 2 شد؟!» 

گل‌گهر پس از سه شکست متوالی در مصاف با استقلال خوزستان نیز با وجود نمایش خوبی که داشت، در دستیابی به نتیجه دلخواه ناکام بود و البته این موضوع بی‌ارتباط به غیبت پرشمار بازیکنان کلیدی این تیم هم نیست و به وضوح جای خالی ستاره‌های این تیم نظیر زنده روح، تورس، نوید عاشوری و مسیح زاهدی دیده می‌شود.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:



این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

لینک خبر

نوشته های مشابه