رزمی

دیدار رئیس فدراسیون تکواندو با خانواده بزرگی



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه عالیشان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران، فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندو استان مازندران و سرمربی تیم ملی نوجوانان و حیدری رئیس هیات تکواندو بابل روز جمعه با حضور در منزل دانیال بزرگی با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مشکلات این قهرمان با اخلاق کشورمان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد برخی با کمک مسئولان این مشکلات مرتفع گردد. بر همین اساس مشکل شغل وی رفع شده و از صبح فردا در محل کار خود حضور خواهد داشت. ضمن اینکه با مساعدت رئیس فدراسیون و همکاری هیات تکواندو استان، وی به زودی در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده و پس از دریافت مدرک مربیگری، به آموزش تکواندو خواهد پرداخت.

ساعی در حاشیه این دیدار گفت: دانیال از جوانان با آتیه تکواندو ایران است و به پاک بودن او اطمینان داریم. از والدین او برای تربیت این جوان افتخارآفرین تشکر کنم. اینجا هستم به او و خانواده اش بگویم که فدراسیون از تمام توان خود برای دفاع از این قهرمان ارزنده و با اخلاق استفاده می‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: همه اسناد و مدارک را جهت دفاع لازم بود را تهیه و ارسال کرده‌ایم، تستی که ماموران وادا از دانیال و اعضای تیم در داخل کشور و پس از بازگشت تیم ملی گرفته شد، منفی بوده و اگر لازم باشد وکیل خواهیم گرفت تا این کار به نتیجه برسید.

پرافتخارترین المپین ایران در بخش دیگری از صحبتهایش خود گفت: دانیال قول داده به ما که طلای المپیک را کسب کند. با اراده و انگیزه‌ای که دارد مطمئن هستم می‌تواند به اهداف بزرگ خود دست پیدا کند. کمک می‌کنیم حکم مربیگری خود را بگیرد تا هم شاگردانی مانند خودش آموزش و هم تمرینات شخصی اش را ادامه دهد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه