آخرین اخبار

باورنکردنی‌ترین بمب نقل و انتقالات علیه پرسپولیس | توافق نهایی انجام شد



به گزارش همشهری آنلاین، سپاهان و مورایس در ترکیه حضور دارند و با تیمی که هنوز به طور کامل در بخش‌های مختلف زمین مهیا نشده، در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و همینطور لیگ قهرمانان آسیا هستند. در همین حین مدیران باشگاه هم در تهران و اصفهان به صورت جدی در حال مذاکره با بازیکنانی هستند که مورایس نام آنها را در لیست خود قرار داده است.

اما نکته قابل توجه که در صورت نهایی شدن می‌تواند به یکی از مهم‌ترین، غیرمنتظره‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین اخبار پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم تبدیل شود، آغاز مذاکرات جدی میان مدیران باشگاه سپاهان برای جذب عیسی‌ آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس است؛ مذاکراتی که البته هنوز به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته است، اما کاملا جدی دنبال می‌شود. گفته می‌شود حتی توافق شفاهی میان دو طرف انجام شده و طی یکی دو روز آینده اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یک انتقال جنجالی دیگر از پرسپولیس به سپاهان رسمیت پیدا خواهد کرد.

مورایس و مدیران سپاهان البته در حالی دست روی مهاجم پرسپولیس گذاشته‌اند، که مهاجمان زیادی در اردوی تیم زیر نظر کادر فنی پرتغالی طلایی‌پوشان در حال کار کردن هستند و همین حالا هم یکی از چالش‌های بزرگ مورایس و دستیارانش چگونگی استفاده مناسب و کارا از این نفرات در فاز هجومی است. شاید در صورت نهایی شدن حضور آل‌کثیر در سپاهان، شاهد خروج یک مهره هجومی این تیم باشیم که قابل انتظار نباشد! 

آل‌کثیر بخش عمده‌ای از مسابقات فصل گذشته لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما با بازگشت خود و گلزنی در سه دیدار مقابل پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر نقش پررنگی در دبل سرخپوشان داشت و به واسطه همین عملکرد مورایس ترغیب شده، تا با وجود در اختیار داشتن مهاجمان پرتعداد، برای جذب این بازیکن جنوبی اقدام کند.

تلاش دیگری که مدیران سپاهان برای برآورده کردن خواسته‌های مورایس آغاز کرده‌اند، مذاکره برای جذب هادی محمدی مدافع میانی فصل گذشته قرمزپوشان تبریزی است. در حال حاضر محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، نیلسون جونیور و روح‌الامین (بازیکن آکادمی باشگاه) چهار مدافع میانی حاضر در اردوی تیم هستند، اما سپاهانی‌ها برای اینکه خیال‌شان در این پست مهم راحت شود، حداقل یک بازیکن دیگر در این منطقه از زمین جذب خواهند کرد، که شنیده می‌شود مذاکرات‎‌ برای جذب هادی محمدی به نتیجه رسیده و مدافع سابق سبزپوشان اصفهانی فصل آینده با پیراهن سپاهان بازی خواهد کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه