رزمی

دنبال برگزاری انتخابات بدون حاشیه هستم/ نامزد ریاست نمی شوم


به گزارش خبرنگار مهر، مجید زارعیان با بیان مطلب فوق افزود: از زمانی که این مسوولیت به بنده واگذار شد، شرایط سختی را در فدراسیون پشت سر گذاشتیم و تلاش ما این بود که انتخابات سالم و به دور از حاشیه‌ برگزار شود. از زمان حضور در کمیته ساماندهی سبک‌های رزمی شناخت کافی از این فدراسیون و سبک‌ها و رشته‌های رزمی دارم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین کارهایی که در مدت حضور خود در این فدراسیون انجام دادم، بازگرداندن قدرت به کمیته فنی بود که موفق شدیم با حضور کارشناسان خبره و آشنا به کار آن را احیا کنیم. ما تصمیم گیری را به کمیته فنی واگذار کردیم و قانونی که گذاشتیم، اینکه سبک جدیدی به فدراسیون اضافه نشود. کمیته فنی هم تاکنون ۵ جلسه داشته و بیشتر کارها را پیش بردیم.

زارعیان در مورد زمان برگزاری مجمع گفت: طبق مصوبه قبلی هیأت رییسه، قرار است ۲۶ فروردین ماه مجمع انتخاباتی تشکیل شود. بر اساس آئین نامه مجمع باید ۷۵ روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها برگزار شود. اگر چنین باشد این تاریخ تغییر خواهد کرد. اولویت اصلی ما انتخابات است. البته شش هیأت استانی داریم که با سرپرست اداره می‌شود که در سال جدید مجمع آنها را نیز برگزار می‌کنیم.

دنبال برگزاری انتخابات بدون حاشیه هستم/ نامزد ریاست نمی شوم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی افزود: زمانی که بنده کار را در این فدراسیون شروع کردم، انتخابات کمیسیون‌ها و کارهای لازم در خصوص کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان انجام شده بود. تمام عزیزانی که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده و مرحله نخست یعنی تطبیق مدارک مدیریتی را طی کرده بودند، در لیست هستند و کسی اضافه یا کم نشده است.

وی در پایان گفت: این فدراسیون جای کار زیاد داشته و می‌توان کارهای خوب و بزرگی انجام داد. رشته‌هایی هستند که می‌شود در کنار رشته‌هایی چون تکواندو، کاراته و… پیش بروند. مدیر آینده می‌تواند وقت گذاشته و با تشکیل کارگروهی این دست سبک‌ها و رشته ها را به صورت هماهنگ و یکپارچه پیش ببرند. رشته‌هایی با قابلیت بالا داریم که در صورت برنامه ریزی و تزریق بودجه می‌توانند به خوبی رشد کنند. سبک‌هایی که می‌توانند ویترین فدراسیون باشند باید با انتخاب هیأت رئیسه کار را به صورت واحد و مستقل پیش برده و دستاوردهای خوبی را برای ورزش کشور داشته باشند.

برای حضور در انتخابات این فدراسیون یوسف بهتری، تورج علی عنصری، افشین هادی چگینی، محمد ضیایی، محمد عسگری، سیدمحسن حسینی، حسین شهرکی، جاسم منوچهری، یوسف جاویدان، فرهاد طاووسی و حمیدرضا پارسی‌منش، ۱۱ کاندیدایی هستند که برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده‌اند که گفته می‌شود تنها ۵ نفر از سوی کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان مجوز حضور در انتخابات را اخذ کرده اند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه