آخرین اخبار

تیم شکست‌ناپذیر فوتبال علیه اشتباهات داوری!



به گزارش همشهری‌آنلاین، در شهرآورد این هفته لندن باز هم داوری به زیان آرسنال بود. هفته پیش کواچیچ از منچسترسیتی باید ۲بار اخراج می‌شد و این اتفاق رخ نداد و این هفته هم کول پالمر که از سیتی خریداری شده، باید همان اوایل مسابقه کارت قرمز مستقیم می‌گرفت اما داور و VAR دخالتی نکردند و همان بازیکن گل اول چلسی را از روی نقطه پنالتی زد. با این حال، آرسنال توانست از شکست ۲ بر صفر برگردد و بازی را مساوی کند تا روند بی‌شکستی در دربی‌های پایتخت ادامه یابد.

گل‌های این بازی نخستین گل‌هایی بودند که آرسنال امسال در بازی‌های خارج از خانه دریافت می‌کرد. با این اتفاق، روند ۳۳۵دقیقه‌ای بدون گل خورده این تیم در بازی‌های خارج از خانه پایان یافت.

داوید رایا با اشتباهاتی که داشت، باعث شد آرتتا از نیمکت‌نشین‌کردن آرون رمزدیل پشیمان شود. پنالتی چلسی هفتمین پنالتی‌ای بود که دروازه‌بان اسپانیایی آرسنال در لیگ برتر با آن روبه‌رو شد و هفتمی را هم مثل بقیه گل خورد. فقط ۴دروازه‌بان در تاریخ لیگ برتر تعداد بیشتری پنالتی بدون مهار داشته‌اند و رکورد در دست کریگ گوردون است با ۱۵ضربه بدون مهار.

تروسار باز هم به‌عنوان یار تعویضی برای توپچی‌ها گل زد. بازیکنان تعویضی آرسنال در این فصل در ۹بازی خود در لیگ برتر، ۵گل و ۳پاس‌گل داده‌اند. فقط نیوکاسل و برایتون در این فصل از لیگ از تعویض‌های خود تعداد گل‌های بیشتری داشته‌اند (هر ۲تیم ۹‌گل).

لئاندرو تروسارد نخستین بازیکن تاریخ است که ۳گل اول خود را در لیگ برتر ‌به‌عنوان بازیکن جانشین برای آرسنال به ثمر رسانده است.

حالا ۳بازی متوالی است که چلسی حداقل ۲گل زده؛ نخستین بار پس از اکتبر۲۰۲۲.

آرسنال از ابتدای فصل گذشته لیگ برتر در هیچ‌یک از دربی‌های لندن شکست نخورده است؛ ۱۱برد، ۵تساوی و بدون باخت.

مائوریتسیو پوچتینو در ۷بازی خانگی مقابل آرسنال باختی نداشته است؛ ۴‌تساوی، ۳برد و بدون شکست.

برای اولین‌بار از مارس‌۲۰۲۱ و تساوی ۳-۳ مقابل وستهم، آرسنال در یک بازی خارج از خانه در لیگ برتر ‌با اختلاف بیشتر از ۲‌گل عقب بود و شکست نخورد. آرسنالی‌ها در هر یک از ۸بازی قبلی در این شرایط باخته بودند.

این صدمین بازی ریس جیمز با پیراهن چلسی بود.

چلسی در ۱۲بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک ‌برد (۶تساوی و ۵شکست) کسب کرده است؛ پیروزی ۳بر صفر مقابل لوتون در استمفوردبریج در پایان ‌ماه آگوست.



منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه