آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال



به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۹ شامگاه امروز در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که با پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل میزبان همراه بود.

دانیال اسماعیلی فر (۷) آل کثیر و کنعانی گل های پرسپولیس در این دیدار را به ثمر رساندند

در نیمه اول پاس گل امید عالیشاه از روی نقطه کرنر با ضربه سر اسماعیلی فر همراه شد تا پرسپولیس به برتری در ابتدای این دیدار برسد و عالیشاه تبدیل به بهترین پاسور تاریخ بازی‌های لیگ برتر در پیراهن سرخ شود.

با این حال اقبال عالیشاه با این پاس گل چندان خوب ادامه پیدا نکرد تا هافبک پرسپولیس در دقیقه ۱۱ به دلیل کشیدگی عضله‌های پا تعویض شده و جای خود را به وحید امیری دهد.

نفتی‌ها پس از این گل سعی داشتند با نفوذ از عمق دفاع پرسپولیس به گل تساوی برسند اما تلاش‌های تراوالی و ریکانی راه به جای نبرد تا با همان یک گل نیمه اول به پایان برسد.

یک گل در نیمه اول باعث شد تا نفتی‌ها مقابل چشمان نگران هواداران خود بازی را در نیمه دوم کمی تهاجمی‌تر شروع کند اما باز هم تجربه و بازی کم اشتباه پرسپولیس بود که صنعت نفت را اسیر خود کرد. پرسپولیس وقتی دفاع خسته و سردرگم نفت را دید دست از حمله کردن برنداشت تا در فاصله پنج دقیقه‌ای بتواند دو گل دیگر به ثمر رسانده و سه امتیاز این دیدار با اقتدار برای خود کند.

بردی که پرسپولیس را موقتا به صدر جدول رساند ولی باعث شد تا صنعت نفت نفس‌های سقوط به لیگ یک را پشت گوش خود احساس کند.

شاگردان اوسمار ویه را با این برتری به امتیاز ۵۲ رسیده و در صدر قرار گرفتند ولی صنعت نفت با ۱۶ امتیاز به قعر جدول چسبیده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه