آخرین اخبار

فریادشیران: اینکه قلعه نویی برای نبود آزمون زانوی غم بغل گرفته ضعفش را نشان می‌دهد



فریاد شیران در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به اینکه گفته می شود بند عجیبی در قرارداد سردار آزمون گنجانده شده که او در رقابت های جام ملتها تیم ملی را همراهی نخواهد کرد اظهار داشت: من نمی دانم این موضوع چقدر صحت و سقم دارد اگر این بند را آقای سردار آزمون در قرارداداش اورده باشد آقای امیر قلعه نویی نباید دیگر اسمش را بیاورد. خود ش دوست داشته نباشد. حالا به هر دلیلی است من برایش احترام قائل هستم ولی اینکه قلعه نویی زانوی غم را بغل گرفته است ناراحت که ایشان نیست این دیگر ضعف خود این اقا است. این دیگر دست من وشما نیست.

وی افزود: قداست و شان تیم ملی بالاتر از بازیکن است. در حالی که من سردار آزمون خیلی دوست دارم و جزو بازیکنان تاپ ایران بوده ولی اگر خودش این بند را در قرارداداش آورده است باید به نظرش احترام گذاشت و البته باید ایشان تکلیفش را بداند اینکه زانوی غم بغل گرفتن ندارد. ما شاءالله ما این همه جوان شایسته در کشورمان داریم که تا دل تان بخواهد در لیگ ما ستاره داریم که می توانند جایگزین آزمون شود کما اینکه در گذشته جایگزین علی دایی شدند بزرگ تر از علی دایی نداریم که اما برای او هم جایگزین آمد. الان برای سردار آزمون هم جایگزین است.

این مربی سابق تیم ملی در خصوص مصاحبه امیر قلعه نویی با یک روزنامه ورزشی که اعلام کرده دغدغه شب و روز من بحث آمدن و یا نیامدن سردار آزمون به رقابت های جام ملتهای آسیا است تاکید کرد: اگر دغدغه امیر قلعه نویی یک بازیکن است این بازیکن می تواند مصدوم شود، مریض شود، محروم شود یا کارت قرمز بگیرد. به هر دلیلی می تواند نباشد ماشاءالله ما این همه جوان داریم که در رده های باشگاهی و ملی بازی می کنند و هر کدام می توانند یک جاگزین برای آزمون باشند. اینطوری نیست که یک بازیکن نباشد دیگر بازیکن جانشین نباشد.

او اضافه کرد: حتما اگر فردا روزی تیم ملی نتیجه هم نگرفت این ناکامی را گردن این می اندازد که آزمون به باشگاه رم رفته است. این عین گرفتاری یک مربی است. شما نگاه کنید علی دایی کجا؟ سردار آزمون کجا اما آقای مایلی کهن فقط به خاطر یک مصاحبه علی دایی را کنار گذاشت بعد چه کسانی واسطه شدند. علی دایی چون خارج از قائده مصاحبه کرده بود. این را هم سردار آزمون احتمالا خودش تصمیم گرفته و ما باید به نظرش احترام بگذاریم. این تصمیم را شاید به هزاران دلیل گرفته است اخرای فوتبالش هم است می خواهد یک حرکتی کند که آینده اش را تضمین کند.

فریادشیران در خاتمه تاکیدکرد: به نظر من این ضعف آقای قلعه نویی که اینطوری دارد افسوس آزمون را می خورد اگر آزمون می خواهد بیایید قدمش روی چشم و اگر نمی خواهد بیاید باید به نظرش احترام گذاشت و این مشکل فقط مشکل خود قلعه نویی است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه