آخرین اخبار

خط و نشان کاپیتان استقلال برای فدراسیون فوتبال | ما در آسیا بودیم ماجرا فرق می کرد!



به گزارش همشهری آنلاین سید حسین حسینی، کاپیتان استقلال پس از پیروزی دراماتیک این تیم مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:‌ خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. به نظرم یکی از بردهای دلچسب چند سال اخیر را رقم زدیم. اتفاق خوبی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند، امیدوارم ادامه دار باشد و تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.۲

او درباره احتمال انتقال بازی‌های استقلال به ورزشگاهی غیر از آزادی گفت: من مطمئنم که اگر استقلال در آسیا بود، هیچ تیم حاضر نمی‌شد که به خاطر ما در جای دیگری بازی کند. این حق مسلم ماست که در زمین خودمان بازی کنیم. مطمئنا اگر بخواهیم در اکباتان هم بازی کنیم، مثل یک بازی بیرون از خانه برای ماست. ما هیچوقت بیرون از آزادی بازی نمی‌کنیم.

دروازه‌بان استقلال درباره شرایط چمن آزادی بیان کرد: چمن نسبت به هفته گذشته خیلی بهتر شده بود. مطمئن باشید ما هفته دیگر هم در این زمین بازی می‌کنیم.

حسینی در ادامه درباره کاهش قرارداد بازیکنان استقلال توضیح داد: به نظرم سقف بودجه‌ای که در نظر گرفته شد، کار درستی نبود. همچنین سهمیه‌های سنی هم کار درستی نبود. به نظرم فکر درستی پشت این قضایا نبود. هر بازیکنی به هر شکلی به باشگاه‌هایشان کمک می‌کند. من هم اول فصل تا جایی که می‌شد با باشگاه کنار آمدم. امیدوارم تعاملی بین باشگاه و بازیکنان باشد.

خوب شجاعیان نتوانست گل بزند

او درباره عملکرد خودش در بازی مقابل هوادار گفت: ما بازی را خیلی بد بازی کردیم و تمرکز لازم را نداشتیم. تعطیلات لیگ خیلی در این عدم تمرکز تاثیرگذار بود و تا دقیقه ۱۵ دو بر صفر عقب افتادیم. بین دو نیمه صحبت‌های لازم از سوی کادر فنی انجام شد و توانستیم به بازی برگردیم. خوب شد که آقای شجاعیان هم نتوانست گل بزند.

کاپیتان استقلال درباره آشتی‌کنان نکونام و خطیر توضیح داد: من قبلا هم گفتم که آشتی بین آقای نکونام و آقای خطیر ما را خوشحال کرد چرا که روی عملکرد تیمی تاثیر می‌گذارد. پارسال هم مشکلاتی که بین مربی و مدیرعامل بود روی ما تاثیر گذاشت. امیدوارم همه برای قهرمانی استقلال تلاش کنیم.



منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه