دسته‌بندی نشده

افتتاح هشت مرکز سیار معاینه فنی در تهران؛ فردا



به گزارش ایسنا، شادی مالکی از فعالیت هفت مرکز سیار معاینه فنی در سطح شهر تهران خبر داد و افزود: فردا- شنبه هفتم مرداد ماه- همزمان با شصت و پنجمین شنبه امید و افتخار، هشت مرکز سیار دیگر به مراکز فعال پایتخت اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه با مراکز آماده بهره‌برداری تعداد مراکز سیار معاینه فنی در تهران به ۱۵ مرکز افزایش خواهد یافت، یادآور شد: با بهره‌برداری از این هشت مرکز جدید، نزدیک به ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو به ظرفیت مراکز سیار افزوده می‌شود.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با اعلام اینکه از سال ۹۷ تا امروز مرکز سیار جدیدی ایجاد نشده بود، خاطرنشان کرد: در طول این چند سال توسعه زیرساخت را در معاینه فنی شاهد نبودیم و تنها هفت خط سیار در تهران داشتیم اما فردا با راه‌اندازی هشت خط، توسعه زیرساخت‌ها عملیاتی خواهد شد.

وی هدف از راه‌اندازی این مراکز را دسترسی بهتر شهروندان در سطح محلات و کاهش تردد درون شهری عنوان کرد و افزود: تا امروز ظرفیت مراکز سیار پایتخت دو میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه بود که با افزوده شدن نزدیک به ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو، ظرفیت مراکز سیار به بیش از سه میلیون دستگاه خواهد رسید.

مالکی ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی مراکز جدید نیاز شهروندان به سرعت مرتفع شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون منتظر ماندن در صف بتوانند خدمات لازم را از مراکز معاینه فنی دریافت کنند.

وی با اعلام اینکه ساخت و راه‌اندازی تجهیزات این هشت مرکز جدید در بازه زمانی سه ماهه انجام شده است، یادآور شد: با هماهنگی مناطق ۲۲ گانه در نقاطی که احصا شده بود، زمین‌هایی را از طریق رایزنی با شهرداران مناطق دریافت کردیم.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از راه‌اندازی خطوط جدید در مناطق ۱، ۲، ۴ و ۱۱ خبر داد و افزود: برای ساخت و تأمین تجهیزات این مراکز ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی همچنین اظهار کرد: یکی از نقاط قوت طرح این است که در منطقه یک در خیابان شهید مژده‌ای، شاهد نقطه بی‌دفاع شهری بودیم که معضلات اجتماعی در آن به چشم می‌خورد و با راه‌اندازی این خط جدید، یک نقطه بی‌دفاع شهری به مرکز خدماتی تبدیل می‌شود.

براساس گزارش «شهر»، مالکی در پایان گفت: راه‌اندازی خط پرتابل و نسل جدید خطوط سیار نیز برای خدمات‌رسانی در درب منازل و مجتمع‌های تجاری و اداری در ۶ ماهه دوم امسال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا