توپ و تور

وعده رئیس فدراسیون هندبال به برخورد با عوامل حاشیه فینال لیگ



به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت فینال سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان عصر امروز در حالی برگزار شد که تیم شاملی به پیروزی رسید اما سپاهان با توجه به نتیجه بازی رفت به عنوان قهرمانی دست یافت.

این فینال هر چند جذاب بود اما حواشی بسیاری داشت. فحاشی تماشاگران و برخوردشان با عوامل حراست تالار هندبال، پرتاب بطری و سیگار به داخل زمین تا شکستن شیشه‌های فدراسیون و اتوبوس‌های تیم سپاهان از جمله این حواشی بود.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پس از پایان مسابقات لیگ برتر هندبال در جمع خبرنگاران در خصوص این اتفاقات گفت: برخی حواشی بد است. کری‌هایی از سال‌های قبل بین این دو تیم بوده و در دو مقطع منجر به تنش‌هایی شد که جمع شد. این مسائل را بررسی خواهیم کرد و با عوامل و منشا آن برخورد می‌کنیم.

پاکدل ادامه داد: این اتفاقات زیبنده هیچ رشته‌ای نیست. هر بازی برد و باخت دارد و باید باشگاه‌ها یکسری مسائل را رعایت کنند.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سئوال که آیا تلاش می‌شود تا این اتفاقات در اصفهان تکرار نشود؟ هم گفت: شرایط در آنجا ویژه‌تر خواهد بود. دو تیم در یک گروه نیستند و شرایط متفاوت است. باید مراقب باشیم قطعاً در اصفهان برخی مسائل کنترلی از دست ما خارج است.

وی اظهار داشت: ما برای بازی امروز هم مکاتبات را با دستگاه‌های ذی ربط انجام داده بودیم. در اصفهان شرایط قطعاً متفاوت است. آنچه بر عهده ما است پیگیری می‌کنیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه