آخرین اخبار

اعتراض هافبک ایران به تصمیم AFC؛ تصور این اقدام را نداشتیم



به گزارش همشهری آنلاین سعید عزت‌اللهی در نشست خبری پیش از بازی با قطر در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ابتدا باید تشکر کنم از قطری‌ها که این تورنمنت را برگزار کردند. بعد از جام جهانی که آنها افتخار آسیا بودند، حالا دومین تورنمنت بزرگ فوتبالی آسیا را میزبانی می‌کنند. صعود قطری‌ها به نیمه‌نهایی را هم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که قطر با توجه به شرایط میزبانی که دارد انگیزه بالایی داشته و مدافع عنوان قهرمانی است. کاملاً به آنها احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که بازی بسیار سختی در پیش داریم. ما دور قبل هم به این مرحله رسیدیم و می‌دانیم که چه جایگاه حساسی داریم. با همه خوبی‌ها و شیرینی‌هایی که بازی با ژاپن داشت فعلاً باید آن را فراموش کنیم. تصور می‌کنم که تمام بازیکنان این کار را کردند و 100درصد تمرکزمان روی بازی فردا است که انشالله با همه وجود بتوانیم همچون بازی‌های گذشته به کمک تدابیر کادر فنی برای مردم بجنگیم و بازهم آنها را شاد کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: زمان استراحت این دوره از مسابقات کمی فشار به تیم‌ها وارد کرد. تمام بازیکنان در کوران مسابقات بودند، اما زمان‌بندی بازی‌ها مخصوصاً بعد از دور حذفی کار بازیکنان و کادر فنی و کادر پزشکی را سخت کرد، اما خوشحالیم که تمام اعضای کاروان ایران تلاش کردند که بدن بازیکنان زودتر برگردد. درمورد انتخاب داور عرب‌زبان هم دیدار ما با قطر سوالاتی پیش آمده است. تصور نمی‌کردیم داوری از حوزه خلیج فارس برای این بازی انتخاب شود. ما بیشتر از این‌ها انتظار داشتیم و امیدوارم این انتظارات در آینده نزدیک برآورده شود. ما تیمی حرفه‌ای هستیم و با تمام وجود و بدون تفکر به این موضوعات وارد زمین خواهیم شد. فقط پیروزی در این بازی و شاد کردن دل مردم برای ما مهم است.



منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه