آخرین اخبار

دالیچ: عصبانی هستم، در حد و اندازه کرواسی نبودیم


کد خبر : 1972860 |
24 مهر 1402 ساعت 01:52 |
596 بازدید |

1
دیدگاه

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، می‌گوید بازیکنان تیمش در مصاف مقابل ولز در حد و اندازه خودشان بازی نکردند.

دالیچ: عصبانی هستم، در حد و اندازه کرواسی نبودیم

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال کرواسی در دور مقدماتی یورو 2024 با نتیجه 2-1 از‌ ولز شکست خورد.

این شکست موجب شد با 6 بازی آن‌ها با ولز هم امتیاز شوند و برای صعود به یورو شرایط سختی را پیش رو داشته باشند.

پس از این شکست زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، به خبرنگاران گفت: “یک شکست شایسته. حریف از ما بهتر بود. ما انرژی نداشتیم، برای حمله کردن مشکل داریم. این واقعا بد است. خودمان را در شرایط سختی قرار داده‌ایم. وضعیت امیدوار کننده‌ای داشتیم، حالا به نتایج دیگران وابسته‌ایم. هنوز دو بازی باقی مانده است.

مسئولیت شکست؟
مثل همیشه مسئولیت این نتیجه را می‌پذیرم.  بازی بدی داشتیم، باید مراقب این باشیم. این مشکل برای زمانی است که موقعیت ایجاد نکنیم. بد بودیم. ما در حد و اندازه کرواسی نبودیم. به سادگی، هر اتفاق بدی که امکان داشت در این دو بازی رخ داد. وقتی انرژی ندارید، وقتی در دو بازی یک موقعیت ایجاد نمی‌کنید، مشکل بزرگی وجود دارد.

1940530

ایده‌های کرواسی؟
ما هیچ ایده یا حرکتی برای دقایق باقی مانده از بازی نداشتیم. همه چیزهای خوبی که قبلا داشتیم الان از بین رفته‌اند. باید با هم سرمان را بالا بگیریم و بابت اتفاقی که افتاده عذرخواهی کنیم و منتظر دو بازی بعدی باشیم. ما به خودمان وابسته نیستیم، باید منتظر بمانیم. باید در این 20 روز دور هم جمع شویم و آن دو بازی دیگر را انجام دهیم.

قدم بعدی؟
از اینکه به این وضعیت رسیده‌ایم، عصبانی هستم. بدون نمایش خوب نمی‌‌توانیم کاری انجام دهیم. اکنون لتونی را در پیش داریم، باید آن را جدی بگیریم. بودن یا نبودن در یورو به خودمان مربوط است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه