رزمی

واکنش وزیر ورزش به دوپینگ سازماندهی شده و مشکوک در تکواندو



به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی که امروز سه شنبه از فدراسیون تکواندو بازدید کرد در جمع خبرنگاران گفت: هادی ساعی یکی از روسای موفق فدراسیون هاست. باید زودتر خدمت این عزیزان می رسیدیم اما در آستانه مسابقات جهانی خدمت اعضای تیم های ملی تکواندو رسیدیم. گزارش های بسیار خوبی از سوی کادر فنی تیم ها ارائه شد. سال شلوغی دارند که شامل مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازیهای آسیایی است. حداقل کار ما این بود که به آنها خدا قوت بگوییم.

وی با اشاره به اهمیت ورزش برای مردم و توجه آنها به نتایج ورزشکاران گفت: مردم فهیمی داریم و امیدوارم اعضای تیم ملی هم با کسب مدال های خوشرنگ باعث شادی آنها شوند. اقبال جامعه نسبت به ورزش بسیار متفاوت شده است. مردم پیگیر نتایج هستند که نشان می دهد برایشان بسیار مهم است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که این وزارتخانه از همه رشته های ورزشی حمایت خواهد کرد گفت: ما باید کمک کنیم که تکواندوکاران به اهداف شان برسند. ممکن است که در این زمینه مشکلاتی هم به وجود بیاید که باید با صبر و همکاری و تعامل آنها را حل کنیم.

وی در مورد دوپینگی هایی که در تکواندو صورت گرفته است گفت: زمانی که خبرهای مقدماتی را شنیدم دستورات ویژه ای را به بخش هایی از وزارت ورزش داده ام که ورود کنند و به اصل واقعیت برسند. زمانی دوپینگ اشتباه یک ورزشکار است و خودش هم باید پاسخگو باشد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: نکاتی که عزیزان فرمودند قابل رسیدگی است. خودم به این موضوع ورود کردم و منتظر نشدم تا گزارش ها برسد. به همین خاطر به برخی مسئولان تاکید کردم هر چه سریعتر تکلیف این موضوع را روشن کنند. اتفاق خوبی نیست اما نباید به خاطر اشتباه عمدی یا سهوی چند نفر این رشته لطمه ببیند.



منبع مهر

نوشته های مشابه