آخرین اخبار

پیشنهاد جذاب عربستان به ستاره سیتی: بی‌خیال بارسا!


کد خبر : 1955133 |
14 مرداد 1402 ساعت 14:05 |
3.3K بازدید |

1
دیدگاه

عربستان سعودی قصد دارد ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، را هم به لیگ این کشور ببرد.

پیشنهاد جذاب عربستان به ستاره سیتی: بی‌خیال بارسا!

به گزارش “ورزش سه”، کانسلو پس از تنها پنج ماه و با پایان مهلت قرارداد قرضی‌اش از بایرن مونیخ جدا شد و بار دیگر به منچسترسیتی برگشت.

این بازیکن که رابطه چندان خوبی با پپ گواردیولا ندارد تمایلی هم برای ادامه حضور در سیتی ندارد و امیدوار است که بتواند در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود. 

پیش از این گفته شده بود که این ستاره پرتغالی علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسلونا دارد و ژاوی هم به او علاقمند است اما شرایط مالی این باشگاه باعث شده که آنها توانایی کافی برای ارائه پیشنهاد و به خدمت گرفتن او را نداشته باشند. 

1797036

حالا تونی خوان مارتی، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که پیشنهادی از لیگ عربستان برای به خدمت گرفتن کانسلو ارائه شده که او را برای حضور در لیگ این کشور وسوسه کرده است. 

هزینه هنگفت انجام شده از سوی باشگاه‌های عربستانی باعث شده که بسیاری از بازیکنان سرشناس فوتبال اروپا در این فصل راهی لیگ این کشور شوند و آنها حالا قصد دارند این ستاره سیتی را هم برای پیوستن به دیگر بازیکنان متقاعد کنند. 

پیشنهادی که به دست کانسلو رسیده بسیار قابل توجه است و با توجه به این که بارسا شرایط لازم برای پرداخت دستمزد او را در فصل آینده نخواهد داشت، این احتمال وجود دارد که او با دقت بیشتری به پیشنهاد عربستان فکر کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه