آخرین اخبار

واکنش انگلیسی‌ها به باخت تیم: ساوتگیت حق داشت!


به گزارش “ورزش سه”، در شبی عجیب در ومبلی، یونان با دو گل از وانگلیس پاولیدیس ۲-۱ پیروز شد. جود بلینگام تک گل انگلیس را به ثمر رساند.

این اولین شکست لی کارزلی از زمان جایگزینی گرت ساوتگیت به عنوان مربی موقت انگلیس بود. دوران کاری مربی ۵۰ ساله با پیروزی مقابل جمهوری ایرلند و فنلاند در ماه گذشته آغاز شد، اما اکنون سوالاتی در مورد نمایش ناامیدکننده مقابل یونان مطرح خواهد شد.

هواداران در شبکه‌های اجتماعی به این شکست واکنش نشان دادند و همه یک نکته مشترک را در مورد ساوتگیت، مربی سابق، بیان کردند.

یکی از هواداران گفت:«پس از بازی شروع کردم به فکر کردن که مربی‌ای که این تیم را به فینال یورو رساند عملکرد خوبی داشته است.»

واکنش انگلیسی‌ها به باخت تیم: ساوتگیت حق داشت!

یکی دیگر توییت کرد:«اگر من جای ساوتگیت بودم در خانه می‌نشستم و با صدای بلند می‌خندیدم. بازیکنان در مصاحبه‌ها او را زیر سوال می‌بردند و می‌گفتند باید بهتر بازی کنیم.»

هوادار دیگری اضافه کرد:«بله، به طرز عجیبی در واقع شاید ساوتگیت که حداقل تیم‌های ضعیف‌تر از ما را همیشه شکست می‌داد، کار بزرگی انجام داده است.»

شخص دیگری نوشت:«امشب شب بیدار شدن همه منتقدان ساوتگیت بود. شاید ساوتگیت مشکل تیم نبود.»

هوادار دیگری اضافه کرد:«این همان تیمی است که همه‌ی مربیان بیکار همیشه ساوتگیت را بابت ترکیب‌هایش سرزنش می‌کردند. همه‌ی بازیکنان مهاجم فوق‌ستاره یکجا در زمین بودند و دیدیم چه اتفاقی افتاد.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه