آخرین اخبار

محرومیت طولانی مدت ۲ ملی پوش ایران



به گزارش همشهری آنلاین آزمایشگاه مرجع وادا دو ماده ممنوعه “نورآندروسترون و استانوزولول” از کلاس ماده ممنوعه S۱ را در نمونه “عباس فخر زارع” شناسایی و تایید کرد. تیم کنترل دوپینگ ایران نادو در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۹و در اردوی تیم ملی وزنه بردری اقدام به نمونه گیری از این وزنه بردار نموده بود. همچنین این آزمایشگاه ماده ممنوعه “استانوزولول” از کلاس ماده S۱ را در نمونه “رضا مقدم” پرتابگر چکش از رشته دوومیدانی را که افسران کنترل دوپینگ ایران نادو نمونه وی را در مسابقات جام امام رضا(ع)، در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۷گرفته بودند، تایید کرد.

لذا با عنایت به تخلف ماده ۱-۲ و ۲-۲ قوانین مبارزه با دوپینگ ایران که توسط هر دو ورزشکار صورت پذیرفته، “فخرزارع” و “مقدم” مشمول محرومیت ۴ ساله بودند؛ اما با توجه به پذیرش اولیه تخلف توسط ورزشکاران و اعلام رسمی آن به ایران نادو طبق بند ۱-۸-۱۰ مجموع قوانین مبارزه با دوپینگ ایران هر دوی این ورزشکاران با تخفیف یک ساله به ۳ سال محرومیت از فعالیت ورزشی محکوم می شوند.

گفتنی است زمان محرومیت “عباس فخرزارع” از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ لغایت ۱۴۰۵/۰۷/۰۷ و ” رضا مقدم” از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ لغایت ۱۴۰۵/۰۵/۲۷ خواهد بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه