فوتبال و فوتسال

ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد



به گزارش خبرنگار مهر؛ بازی تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه نقش جهان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دو تیم ۶ امتیازی که هر دو دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند حالا یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته سوم را برگزار می‌کنند.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اصفهان در حالی ترکیب اولیه زیر را انتخاب کرد که پیام نیازمند در فوت از دست دادن پدرش عزادار است اما تصمیم گلر تیم ملی ایران برای حضور در بازی با استقلال باعث شد تا مورایس همچنان از او استفاده کند. بنابراین بازیکنان زیر برای ترکیب ابتدایی انتخاب شدند که در پی می‌خوانید:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

زردپوشان اصفهانی در حالی با این ترکیب به مصاف آبی پوشان پایتخت می‌روند که عیسی آل‌کثیر و برایان دابو به دلیل عدم ثبت قراردادشان و محمد کریمی و امید نورافکن به دلیل مصدومیت غایب هستند.

از سوی دیگر جواد نکونام ترجیح داد نفرات زیر را برای شروع بازی با سپاهان انتخاب کند تا ایمان سلیمی برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار بگیرد:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه