رزمی

حضور قطعی ۵ تیم در سوپر لیگ کاراته/ امتیازات کاتا تغییر کرد



وحید مؤمنی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: هفته سوم آذرماه را برای آغاز فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ مشخص کرده ایم. طبق برنامه‌ای که تنظیم شده تیم‌ها می‌بایست تا ۱۰ آذرماه مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند تا ان شالله وارد پروسه آغاز مسابقات شده قرعه کشی انجام و برنامه مسابقات را اعلام کنیم.

وی در مورد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات گفت: تاکنون حضور ۵ تیم قطعی شده است. این تیم‌ها در حال نقل و انتقال کاراته کاهای مورد نظر خود هستند. ضمن اینکه سه تیم دیگر نیز به صورت ضمنی اعلام آمادگی کرده و منتظر هستیم ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت تا شاهد برگزاری لیگ با ۸ تیم باشیم.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند، بیمه تعاون، نیشکر خوزستان و پاس، پنج تیمی هستند که حضورشان در سوپر لیگ کاراته قطعی شده است. خیلی امیدواریم که سه تیم دیگر نیز شرایط حضور در مسابقات را پیدا کرده و ان شاالله شاهد برگزاری مسابقات لیگ با حضور هشت تیم باشیم.

مؤمنی در خصوص احتمال تغییر امتیازات بخش کاتا در سوپر لیگ گفت: مباحثی در همین زمینه مطرح شده است، پیشنهادی را آماده کرده و در جلسه‌ای با حضور مسئولان و نمایندگان تیم‌ها طرح و پس از بررسی و شنیدن اظهار نظرهای مختلف در مورد آن تصمیم گیری می‌کنیم. در شرایط فعلی چون طرح در مرحله کارشناسی قرار دارد و توسط صاحب نظران باید به دقت بررسی شود، نمی‌توانم از جزئیات آن صحبت کنم. ولی احتمال تغییر در این بخش وجود دارد.

وی در پایان عنوان کرد: همانند سال‌های گذشته سوپر لیگ کاراته به صورت متمرکز در تهران و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد. اگر تیمی چه در تهران و یا شهرستان درخواست میزبانی داشته باشد، باید شرایط لازم را فراهم کرده و پس آن در مورد آن تصمیم گیری کنیم.



منبع مهر

نوشته های مشابه