آخرین اخبار

ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!


به گزارش “ورزش سه”، گل‌گهر سیرجان در بازی با استقلال خوزستان نود دقیقه فوتبال منطقی و مالکانه‌ای را ارائه کرد و فرصت چندانی به بازیکنان استقلال در این مسابقه نداد و شانس زیادی برای کسب سه امتیاز مسابقه داشت.

گل‌گهر در این بازی سازمان دفاعی خوبی داشت و مهره‌های دفاعی آنها به خوبی وظایفشان در زمین را اجرا می‌کردند و پس از دو بر صفر شدن مسابقه و با توجه به شرایط مسابقه احتمال بازگشت استقلال خوزستان به بازی کم بود و شانس زیادی برای آنها نمی‌شد قائل شد!

ارسال روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه نه‌چندان محکم آسو رستم همراه شد و در حالی‌که به نظر می‌رسید اخباری این توپ را در آغوش می‌کشد و با لحظاتی مکث و آرام کردن جریان بازی توپ را به جریان ‌می‌اندازد، در عین ناباوری توپ از دست او رها شد و به گل اول استقلال خوزستان تبدیل شد.

ویدئو: 330339

بلافاصله پس از گل استقلال خوزستان یک فرصت عالی از سمت راست پیدا کرد و پاس کات بک، محکم و زمینی بازیکن این تیم با واکنش خوب اخباری همراه شد تا اشتباه لحظاتی قبل را جبران کند اما در ادامه این توپ و رفت و برگشت‌هایی که وجود داشت محمود مطلق‌زاده با ضربه والی و غیرقابل مهار بازی را به تساوی کشید.

ویدئو: 330340

محمدرضا اخباری مرد تاثیرگذار دیدارهای اخیر گل‌گهر که 10 کلین‌شیت به نام خود ثبت کرده در این بازی با اشتباهی که انجام داد شرایط را تغییر داد و معجزه‌ای که توسط استقلالی‌ها در دو دقیقه رقم خورد توسط او استارت شد!

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه