دسته‌بندی نشده

لزوم ارائه قراردادها و شماره پلاک اتوبوس‌های جدید به شورای شهر تهران



به گزارش ایسنا، نرجس سلیمانی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرتهران پس از ارائه گزارش حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری تهران، گفت: انتظار من ارائه گزارش عملی بود نه گزارش مدیریتی، وقتی ازمدیریت جهادی صحبت می‌کنیم یعنی در شرایط سخت کار را به نتیجه برسانیم. اگر شرکت‌های داخلی توانایی تولید داشتند، پول بود و دولت همکاری می‌کرد و اینکه اگر هزاران اگر دیگر بود کار انجام می‌شد پاسخ مناسبی نیست. مردم در این حوزه مشکل دارند و این موارد پاسخ مردم نیست.

وی تاکید کرد: با کمال تأسف اگر بخواهم جمع بندی این گزارش را انجام دهم باید بگویم این موارد نشان از عدم توانایی و نبود برنامه مناسب برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران است. بی تردید باید قراردادها به اعضای شورا ارائه شود. باید شماره پلاک و شاسی اتوبوس‌هایی که دریافت شده است به شورا ارائه شود تا ما با بازدیدهای میدانی که انجام می‌دهیم بتوانیم وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهیم و گزارش‌های عملیاتی ارائه کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نامه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا به ریاست شورا در خصوص تأمین بودجه برای خرید اتوبوس به صورت ماهانه گفت: باید گزارش‌های این حوزه ارائه شود. خریدهای سال گذشته و تعاملات با دولت که منتهی به قرارداد شده است باید در قالب گزارش به شورا و کمیسیون حمل و نقل ارائه شود تا ما از کارخانه‌ها و مراحل تولید بازدید کنیم و اطلاعات دقیقی به شهروندان ارائه دهیم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه