آخرین اخبار

مسی آمریکایی‌ها را عاشق فوتبال کرد!


به گزارش “ورزش سه”، با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات ام‌ال‌اس، کمیته برگزاری مسابقات فوتبال آمریکا رسما اعلام کرد که تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه‌های فوتبال آمریکا در فصل جاری با افزایش پنج درصدی نسبت به فصل گذشته و ۱۴ درصدی نسبت به دو فصل پیش مواجه شده است.

در مرحله نخست مسابقات ام‌ال‌اس، ۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر در ورزشگاه‌ها حاضر شدند و مسابقات را از نزدیک تماشا کردند. دو مسابقه در این فصل شاهد حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاچی و پنج مسابقه نیز نزدیک به ۵۰ هزار نفر را به ورزشگاه‌ها کشانده است.

مسی آمریکایی‌ها را عاشق فوتبال کرد!

جالب آنکه هر دو مسابقه‌ای که بالای هفتاد هزار تماشاگر داشته مربوط به دیدارهای اینترمیامی با حضور ثابت لیونل مسی است و سه مورد از پنج بازی بالای ۵۰ هزار نفری نیز در استادیوم خانگی اینتر میامی رقم خورده است.

کمیته برگزاری مسابقات همچنین ابراز امیدواری کرد که مجموع تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه در پایان مرحله پلی آف مسابقات به دوازده میلیون نفر برسد تا یک رکورد دست نیافتنی در تاریخ مسابقات فوتبال باشگاهی در آمریکا ثبت شود. اتفاقی که با توجه به انگیزه بالای مسی و اینتر میامی‌ برای کسب قهرمانی چندان دور از انتظار نیست.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه