فوتبال و فوتسال

پیشگویی درست در مورد اتفاقات تراکتور/ «خمز» دیگر رحم نمی‌کند


به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته چهارم به دلیل برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلغارستان و آنگولا دچار وقفه شد تا باشگاه‌ها نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنند.

سیدمحسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد تیم‌های مدعی قهرمانی و همچنین صعود تراکتور با دو برد به رده‌های میانی جدول اظهار نظر کرد.

درباره تراکتور پیشگویی کرده بودم

پیشکسوت تیم تراکتور تبریز با اشاره به دو پیروزی اخیر این تیم در لیگ بیست و سوم گفت: پس از باخت‌های متوالی تراکتور به سپاهان، پرسپولیس و شارجه امارات پیش بینی کرده بودم آنها خیلی زود به اوج بر می‌گردند و می‌توانند با تفکرات پاکو خمز به موفقیت برسند.

پیشگویی درست در مورد اتفاقات تراکتور/ «خمز» دیگر رحم نمی‌کند

تغییرات زیادی در جدول رخ می‌دهد

حسینی درباره احتمال بازگشت تراکتور به جمع مدعیان لیگ برتر تاکید کرد: نه تنها این تیم بلکه فرایند بازی‌های فصل جاری نشان از ایجاد تغییرات گسترده در آینده دارد. قطعاً تیم‌ها در بالای جدول جابجا خواهند شد. شک نکنید تراکتور یکی از تیم‌هایی است که به زودی برای ماندن در صدر جدول مبارزه خواهد کرد.

خمز دیگر رحم نمی‌کند

حسینی در خصوص حمایت پاکوخمز از بازیکنان تراکتور پس از سه شکست در ابتدای فصل یادآور شد: آنچه من شنیده ام او حمایت همه جانبه از بازیکنانش دارد اما با هیچ کس تعارف ندارد. فکر می‌کنم حالا که شناختش از بازیکنان بیشتر شده است دیگر به آنها رحم هم نخواهد کرد چون خودش و تمام دستیارانش می‌دانند کسب جام یکی از اهداف مهم هواداران و مدیران باشگاه در فصل جاری فوتبال ایران است.

پیشگویی درست در مورد اتفاقات تراکتور/ «خمز» دیگر رحم نمی‌کند

برنامه تیم ملی فشرده است

او در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در شهریور و مهرماه سال جاری تصریح کرد: قطعاً برنامه فشرده برای تیم ملی تبیین شده است. من فکر می‌کنم همین بازی‌های تنظیم شده مقابل بلغارستان، آنگولا و سپس حضور در تورنمنت اردن کمک لازم برای کسب موفقیت کند.

قهرمانی در جام ملت‌ها دور از دسترس نیست

حسینی در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به نتایج تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: قبول دارم سرمایه گذاری بزرگی از سوی کشورهای عربی و حتی ژاپن، کره جنوبی و استرالیا برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا انجام شده است اما نسل فعلی تیم ملی ایران با هماهنگی بیشتر و دوری از حاشیه می‌تواند به جام برسد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه