آخرین اخبار

عکس جنجالی ؛ سعید عزت‌اللهی شاگرد یک استقلالی شد!


به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه اتحاد کلباء برای رونمایی از خرید جدید و شماره ۶ خود پست مشکوکی را در اینستاگرام منتشر کرده است. خریدی که گفته می‌شود سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی وایله خواهد بود.

همه چیز از پست مشکوک اینستاگرامی باشگاه اتحاد کلباء شروع شد. این تیم تصویری مبهم از خرید جدید خود را منتشر کرد که قرار است در این تیم شماره ۶ را بر تن کند تا این موضوع باعث افزایش حدس و گمان‌ها در خصوص این بازیکن شود.

عکس جنجالی ؛ سعید عزت‌اللهی شاگرد یک استقلالی شد!

این اتفاق دقیقا بر سر خرید مهدی قایدی نیز رخ داد. اکانت توئیتری کلباء تصویر مشابه و مبهمی را از بازیکن جدید خود به اشتراک گذاشت که ساعاتی بعد مشخص شد این بازیکن وینگر بوشهری استقلال بوده است.

حالا یکی از صفحات هواداری باشگاه اتحاد کلباء که با مدیران این تیم در ارتباط است، مدعی شده که خرید جدید این تیم کسی نیست جز سعید عزت اللهی که قرار است در فصل جدید رقابت‌های ادنوک لیگ، پیراهن شماره ۶ را بر تن کند.

ساعاتی قبل نیز لیست تیم وایله برای دیدار برابر سیلک بورگ منتشر شد که اثری از بازیکن ایرانی این تیم دیده نمی‌شود. باید منتظر ماند و دید اخبار منتشر شده از امارات چقدر صحت دارد و آیا عزت اللهی به عنوان خرید جدید اتحاد کلباء شاگرد فرهاد مجیدی می‌شود یا خیر.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه