فوتبال و فوتسال

اسکای‌نیوز: فروش منچستر به «رکتلیف» تایید شد/ زلزله در یونایتد



به گزارش خبرنگار مهر، سر جیم رتکلیف که به عنوان طرفدار منچستریونایتد از مدت‌ها قبل به دنبال خرید این باشگاه بود، با خرید سهام ۲۵ درصد از این این باشگاه وارد اولدترافورد خواهد شد.

پایگاه خبری اسکای نیوز امروز یکشنبه اعلام کرد که بررسی‌های خانواده «گلیزر»، مالک کنونی باشگاه، برای فروش ۲۵ درصد از سهام این باشگاه به «سر جیم رتکلیف» به پایان رسیده است و آنها تا ساعاتی دیگر این خبر را اعلام خواهند کرد.

به این ترتیب سلطه خانواده ثروتمند «گلیزر» بر منچستر یونایتد به پایان خواهد رسید و پای «رکتلیف» به «اولدترافورد» باز می‌شود. اسکای نیوز دریافته است که این باشگاه در اطلاعیه‌ای که به زودی منتشر خواهد کرد به ۱۳ ماه مذاکرات در مورد تصاحب باشگاه پایان خواهد داد.‌

این قرارداد که در بحبوحه فصلی سخت برای شیاطین سرخ منعقد خواهد شد باعث می‌شود که «سر جیم» کنترل امور باشگاه را پس از تأیید آن از سوی لیگ برتر در دست بگیرد. انتظار می‌رود این روند ۶ تا ۸ هفته طول بکشد.

قرار است او ۳۰۰ میلیون دلار برای سرمایه گذاری در زیرساخت‌های این تیم به باشگاه تزریق کند و هزینه‌های باشگاه را به حدود ۱.۵ میلیارد دلار افزایش دهد. همچنین «سر جیم» ممکن است به هیئت مدیره یونایتد بپیوندد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه