آخرین اخبار

کشتی آزاد در پاریس ۳ مدال می‌گیرد +فیلم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رضایی در حاشیه مراسم سده المپیک و رونمایی از صدای غلامرضا تختی اظهار کرد: مراسم قشنگی است. من به شخصه فقط چهره آقا تختی را دیده‌ام؛ چهره مردمی و باصداقتی که ایشان داشته‌اند. امروز روز خاطره‌انگیزی برای جامعه ورزش به خصوص کشتی است.

وی در خصوص وضعیت کشتی در ماه‌های باقیمانده تا المپیک گفت: شرایط کشتی به گونه‌ای است که بیشترین فشار را با توجه به سابقه حضور در المپیک، دارد.

نایب قهرمان المپیک آتن در سنگین وزن کشتی آزاد در ادامه افزود: المپیک این دوره سخت است. پیش بینی کسب سه مدال در کشتی آزاد را دارم که امیدوارم خوش‌رنگ‌ترین‌ها برای ما باشد و نتایج فاخری که همیشه از المپیک انتظار است، حاصل شود. در کشتی آزاد امیدوارم دو مدال یا حداقل یک مدال که خوشرنگ‌ترین باشد را کسب کنیم ضمن اینکه در کشتی فرنگی هم شانس مدال داریم. امیدوارم در کشتی آزاد و فرنگی نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص تغییر کادر فنی کشتی آزاد گفت: ان‌شاءالله خیر است و امیدوارم در مجموع شرایط به گونه‌ای باشد که کشتی‌گیران بهترین نتیجه را بگیرند. همه دارند تلاش می‌کنند. به درستکار خسته نباشید می گویم زحمت زیادی کشیده و به کاوه هم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه