آخرین اخبار

هدف ما رفتن به مرحله بعدی بود اما این اتفاق رخ نداد


به گزارشگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پائولو بنتو پس از حذف تیم ملی فوتبال امارات با شکست در ضربات پنالتی مقابل تاجیکستان، اظهار داشت: بازی خیلی مهم و سختی بود. ۲ تیم جنگندگی زیادی از خود نشان دادند و استراتژی خوبی در حملات داشتند.  در نیمه اول توانستیم توپ و میدان را کنترل کنیم اما در نیمه دوم خیلی خوب نبودیم. در نتیجه اتفاقی افتاد که دوست نداشتیم. در پایان کار به ضربات پنالتی کشید اما حالا مسائل خیلی مهمی برای ما در مقدماتی جام جهانی وجود دارد.

وی درمورد ادامه همکاری با فدراسیون امارات، گفت: وقتی می‌بازید این سوال‌های غیرمعمولی مطرح می‌شود . نمی توانم در این مورد صحبت کنم اما تلاش می‌کنیم بهترین خودمان را بسازیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی امارات تصریح کرد: فکر می‌کنم در نیمه دوم مثل نیمه اول خوب نبودیم. برای ما حضور رامادان در زمین خیلی مهم بود که مصدوم شد. با وجود او می توانستیم برای مهاجمان موقعیت بسازیم. رامادان تیم را خیلی خوب سازماندهی می‌کرد. در این بازی شرایط متفاوتی را تجربه کردیم. در نیمه دوم در کنترل توپ و مدیریت بازی عملکرد خوبی نداشتیم.

بنتو ادامه داد: نیمه اول خیلی بهتر حمله کردیم اما در نیمه دوم نتوانستیم موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

وی درمورد سابقه خوب امارات در دوره‌های اخیر جام ملت‌‌ها و ناموفق بودن در این دوره توضیح داد: هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد سوال اصلی باید این باشد که تیم خودتان را چگونه آنالیز می‌کنید و چرا بازی خوبی نداشتید یا چرا اشتباه زیادی در  مسابقه داشتید. هدف ما رفتن به مرحله بعدی بود اما این اتفاق رخ نداد که شاید دلیلش مصدومیت رامادان بود.

سرمربی تیم ملی امارات درمورد غیبت علی مبخوت در این بازی توضیح داد: سعی دارم با موجودی فعلی خود تیم خیلی خوبی بسازم. در این باره مطمئن هستم در این مرحله می‌دانیم به خواسته خود نرسیدیم اما در ماه مارس دو بازی در مقدماتی جام جهانی داریم که برای صعود امارات به دور نهایی انتخابی خیلی اهمیت دارد. الان فقط دوست دارم دخترم را ببینم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

بنتو درمورد سابقه حضورش در فوتبال چین و دلیل صعود نکردن این تیم به مرحله حذفی جام ملت‌ها گفت: می‌دانیم کار خیلی سختی داریم‌ و باید هر روز بهتر از قبل باشیم.گاهی باید روی عملکرد خودمان در بازی توجه کنیم‌. باید استراتژی‌‌های بهتری اتخاذ کنیم تا موفق شویم. پروژه بزرگی داریم که می‌خواهیم اتفاقات خیلی خوبی رقم بزنیم. فوتبال در آسیا خیلی خوب پیشرفت و همه تیم‌ها روز به روز در مسیر تکامل قرار می گیرند.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه