آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

بیرانوند فعلا برنگردد بهتر است | حیف از لحظه ای که بهترین گل فصل به ثمر نرسید



به گزارش همشهری آنلاین امیرحسین اصلانیان درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه این دیدار در خانه حریف برگزار می‌شد و پرسپولیس مهمان بود، کسب ۳ امتیاز در بازی خارج خانه نتیجه خوبی است.

وی در مورد رقابت نزدیک و حساس در صدر جدول لیگ برتر بین پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: باتوجه به اینکه استقلال در خانه مقابل مس رفسنجان به عنوان میزبان ۲ امتیاز از دست داد اختلاف در صدر جدول کم و رقابت تنگاتنگ شد. چون استقلال بازی‌های اقتصادی انجام می‌داد، پیش‌بینی می‌شد که در نهایت در یک بازی بلغزد و در ادامه باز هم امتیاز از دست خواهد داد.

*آل‌کثیر در چند بازی گذشته خودش را در موقعیت گلزنی قرار نداده

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند کورس قهرمانی را از استقلال ببرد، ادامه داد: رقابت در هفته‌های پیش‌رو به گونه‌ای پیش خواهد رفت که پرسپولیس به خاطر داشتن مهره‌های ارزشمند، شانس اول قهرمانی خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد ضعیف آل‌کثیر اظهار داشت: پرسپولیس باید برای قهرمانی از امیدهای گلی که ایجاد می‌شود به بهترین نحو استفاده کند. از فوروارد پرسپولیس انتظار می‌رود که در موقعیت گلزنی قرار گیرد، اما آل‌کثیر در چند بازی گذشته خودش را در موقعیت گلزنی قرار نداده است.

*گل اورونوف نقطه عطفی در بازی‌های اخیر لیگ برتر بود

اصلانیان در مورد گل اورونوف به گل‌گهر سیرجان گفت: اورونوف خرید خوبی بود و به شکل زیبایی دروازه گل‌گهر را باز کرد. با توجه به اینکه تیم‌ها بازی‌های ضعیفی در لیگ برتر انجام می‌دهند، گل اورونوف نقطه عطفی در بازی‌های اخیر لیگ برتر بود؛ همچنین شوت از راه دور عبدالکریم حسن که به تیرک دروازه خورد. اگر این شوت تبدیل به گل می‌شد، بهترین گل فصول اخیر لیگ برتر می‌شد.

وی درباره عملکرد امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان پرسپولیس خاطرنشان کرد: گل‌گهر آنچنان فرصت زیادی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد تا عملکرد رفیعی بیشتر نشان داده شود. اینقدر تیم‌ها روی پرسپولیس کم فشار می‌آورند که فعلاً نیازی به بازگشت علیرضا بیرانوند نیست و خیلی اتفاق خاصی نمی‌افتد. بهتر است بیرانوند استراحت کند و بیشتر به درمان دست مصدومش برسد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه