آخرین اخبار

فوری | ستاره خارجی به استقلال پیوست | هم‌تیمی محمد صلاح به تهران می‌آید



سرانجام داستان عمرو وردة با استقلال به انعقاد قرارداد رسید و این بازیکن به زودی راهی تهران می شود. بازیکنی که البته روزهای عجیبی را سپری کرد.

او حدود دو هفته پیش و پس از پایان قراردادش با آپولون لیماسول قبرس، مذاکرات را با باشگاه راجا کازابلانکا مراکش آغاز کرد و در نهایت نیز قراردادش را با این باشگاه به امضا رساند.

اما پس از چند روز، این بازیکن در تمرینات تیم شرکت نکرد، تلفن همراه خود را خاموش کرد و حتی زمانیکه مدیران راجا به محل اقامت وی رفتند، موفق به پیدا کردن وینگر مصری نشدند. ناگهان وردة تصویری از خود روی تخت بیمارستان را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و به دلیل بیماری بدخیم و شرایط روحی نامناسب، خواستار فسخ قراردادش با تیم مراکشی شد.

در نهایت و پس از موافقت راجا با جدایی عمرو وردة، او با تیم دوکسا کاتوکوپیاس قبرس وارد مذاکره شد و راهی این کشور شد. با این حال به دلیل مشکل پاسپورت این بازیکن چند ساعتی در فرودگاه بازداشت بود تا در نهایت به اسکندریه مصر دیپورت شد.

بعد از پشت سر گذاشتن تمام این مشکلات، حالا عضو هیئت مدیره آبی ها اعلام کرد که قرارداد این بازیکن با استقلال منعقد شده و عمرو به زودی به ایران می‌آید.

خانی در پایان دیدار با استقلال خوزستان گفت: لیست ما جا ندارد و فعلاً یک بازیکن گرفته‌ایم. بازیکن مصری را جذب کرده‌ایم و کارهایش تمام شده است.

به این ترتیب هم‌تیمی محمد صلاح در جام جهانی ۲۰۱۸، خارجی جدید استقلال خواهد بود و باید دید بعد از پشت سر گذاشتن یک ماه پرحادثه، چه عملکردی در استقلال خواهد داشت.



منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه