آخرین اخبار

ستاره‌ای که استقلال برای ادامه فصل نیاز دارد:/ رونمایی از ورژن کامل کاکوتا: شاید بعد از فیفادی!


به گزارش “ورزش سه”، گائل کاکوتا ستاره باتجربه استقلال مقابل هوادار برای دومین بار در طول فصل از ابتدا به میدان رفت و حضور موثر او در ترکیب آبی‌ها، شرایط هجومی این تیم را تحت تاثیر قرار داد تا دیگر بازیکنان این تیم هم در شرایط بهتر و آزادانه فوتبال بازی کنند، با قرار گرفتن کاکوتا در ترکیب اصلی، ماشاریپوف یک بازیکن خلاق دیگر کنار خود داشت و با تقسیم وظایف در طراحی حملات او قدرت تصمیم‌گیری و تنفس بیشتری در جریان مسابقه داشت.

کاکوتا با آگاهی محیطی بالا، توانایی‌های فردی چشم نواز و البته تجربه‌ای که در اختیار دارد حرکات تک ضرب و پاس‌های خوبی ارسال می‌کرد، اما یک نکته در فوتبال او به چشم آمد، این ستاره اهل کنگو آمادگی صددرصد بدنی ندارد و در زمان‌های کلیدی بدنش برای اجرای صحیح حرکات او را یاری نمی‌کرد. تصمیمات و حرکات انفرادی کاکوتا مشخص بود که توسط یک بازیکن خلاق و سطح بالا انجام می‌شود اما به اصطلاح فوتبالی‌ها گاهی اوقات کار برای او درنمی‌آمد و ثانیه‌هایی در لحظات کلیدی تاثیرگذار بود.

ستاره‌ای که استقلال برای ادامه فصل نیاز دارد:/ رونمایی از ورژن کامل کاکوتا: شاید بعد از فیفادی!

استقلالی‌ها بعد از تعطیلات فیفادی و بازگشت این بازیکن از اردوی تیم ملی جمهوری کنگو اگر بتوانند از او استفاده بیشتری در ترکیب خود ببرند، قطعا در فاز هجومی یک بازیکن مسئولیت پذیر و خوشق نقش را در اختیار خواهند داشت.

هیچ بازیکنی با حضور در تمرینات و بدون قرار گرفتن در فرم مسابقه نتوانسته به سطح بالایی برسد، استقلالی‌ها باید نسبت به این بازیکن با اعتماد بیشتری رفتار کنند و با قراردادن در ترکیب اصلی او را به بهترین فرم برای ادامه فصل برسانند، کاری که بختیاری‌اده به خوبی انجام داد و نتیجه آن را هم دید.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه