فوتبال و فوتسال

استقلال کمیته فنی مستقل می‌خواهد/ مدیریت بحران به تیم لطمه زد



شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال در یک بحران مدیریتی قرار گرفت و وضعیت تیم نگران کننده است. سه مدیری که در طول یک فصل نتوانستند موفق باشند و مشکلات را به گردن دیگری انداختند و تنها شرایط استقلال از این جنگ مدیریتی به وخامت کشیده شد.

این پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص جدایی ساپینتو و انتخاب سرمربی جدید تصریح کرد: باید ساپینتو را حفظ می‌کردند. البته او با رفتارهای غیر حرفه‌ای، بی تقصیر نیست ولی با شناختی که از فوتبال ما پیدا کرده بود می‌توانست در فصل پیش رو موفق باشد اما حالا که او برای همیشه ایران را ترک کرد باید به فکر انتخاب یک سرمربی با تجربه باشند.

بیانی تاکید کرد: دیگر نباید به فکر سرمربی خارجی باشیم البته مربی درجه یک خارجی خوب است اما ما توان پرداخت هزینه بالا را نداریم. در حال حاضر یک یا دو مربی با تجربه داریم که باید هرچه زودتر انتخاب سرمربی صورت بگیرد تا زمان بیشتر از این از دست نرود.

وی در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال یادآور شد: سه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره هرگز نتوانستند برای استقلال مفید باشند و هنوز هم مورد انتقاد اهالی فوتبال هستند و باید امیدوار بود که اعضای جدید مشکلات را برطرف کنند؛ هرچند که هواداران چندان امیدوار نیستند.

بیانی در خصوص انتخاب اعضای جدید کمیته فنی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال به کمیته فنی نیاز داشت. البته کمیته‌ای که مستقل باشد و حق اظهار نظر و نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد. اعضای کمیته هم از باتجربه‌های استقلال هستند و می‌توانند مفید باشند. باید امیدوار بود که این اعضا بتوانند اتفاق نظر داشته و یک هماهنگی کامل برای موفقیت استقلال داشته باشند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه