آخرین اخبار

رونمایی لورکوزن از خاص ترین پیراهن این فصل (عکس)


به گزارش ورزش سه، بایر لورکوزن قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا و جام حذفی آلمان، در اقدامی جالب توجه، نخستین لباس تاریخ باشگاه در فصل ۰۸-۱۹۰۷ را بعد از ۱۲۰ سال طراحی کرده است.

پیراهنی که قرار است شاگردان ژابی آلونسو فردا شب در دیدار خانگی مقابل هولشتاین کیل از آن استفاده کنند و اتفاقا با استقبال شدید بازیکنان این تیم روبرو شده است.

از نکات قابل توجه این پیراهن، لوگوی تاریخی بارمنیا است که روی سینه حک شده و روی گردن این پیراهن نیز لقب باشگاه یعنی werkself به چشم می‌خورد.

رونمایی لورکوزن از خاص ترین پیراهن این فصل (عکس)

یکی دیگر از ویژگی های خاص این لباس، بارکدی است که زیر لوگوی روی سینه تعبیه شده است. وقتی طرفداران این تراشه را با گوشی همراه اسکن کنند، وب سایت رسمی باشگاه برای آنها بالا می آید و می‌توانند در قرعه کشی دو بلیت وی آی پی‌رایگان بازی های خانگی این تیم در لیگ قهرمانان شرکت کنند. همچنین یک پیراهن با امضای بازیکن دلخواه و همچنین کیت دروازه بان نیز از جمله جایزه هایی است که باشگاه برای هواداران تدارک دیده است.

این باشگاه که فصل گذشته برای اولین بار توانست به قهرمانی بوندسلیگا برسد، افتخاراتی همچون پنج نایب قهرمانی در بوندسلیگا، دو قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی در بوندسلیگای ۲ و همچنین یک قهرمانی در سوپرجام آلمان را به نام خود ثبت کرده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه