فوتبال و فوتسال

تصمیمی که گل‌محمدی را آشفته کرده است/ خروجی جدید پرسپولیس مشخص شد



به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس در حالی نقل و انتقالات تابستانی خود را ادامه می‌دهد که همچنان تکلیف لیست نهایی این تیم برای شرکت در بیست و سومین دوره لیگ برتر مشخص نیست.

طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی لیگ برتر هر باشگاه تنها ۱۹ بازیکن بالای ۲۳ سال می‌تواند در لیست داشته باشد. مخالفت باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان برای تغییر این دیدگاه نیز کارساز نشد تا فعلا همین روند را پیش بگیرند.

تغییر قوانین لیگ برتر باعث سردرگمی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای ارائه لیست نهایی بازیکنان خود شده است. او پس از جذب محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی و مسعود ریگی با خروج عیسی آل کثیر روبرو شد تا حالا دنبال جذب مهاجم برای تقویت خط حمله تیمش باشد.

او پس از قطع امید از حضور شهریار مغانلو دنبال جذب مهاجم خارجی با سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست اما فعلا گزینه نهایی را معرفی نکرده است. با این حال یحیی برای خالی کردن لیست پرسپولیس چاره‌ای جز کنار گذاشتن بازیکنان فعلی‌اش ندارد.

گل محمدی ابتدا تصمیم به کنار گذاشتن وحدت هنانوف داشت اما با توجه به شرایط تیمش حالا قصد دارد فرشاد فرجی را از جمع سرخپوشان جدا کند. او در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات با پیشنهاد یک تیم لیگ برتری روبرو شد اما شرایط مالی خوبی نداشت تا در پرسپولیس ماندنی شود. با این حال فرجی حالا گزینه جدی کنار رفتن از جمع هم تیمی‌هایش است و باشگاه نیز منتظر دریافت جدیدترین پیشنهاد برای انتقال اوست. در غیر این صورت چاره‌ای جز فسخ قرارداد این بازیکن برایش باقی نخواهد ماند.

گل محمدی تصممیم نهایی خود را تا دوم مردادماه خواهد گرفت تا بازیکن خروجی فرصت پیدا کردن تیم از لیگ برتر را داشته باشد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه