فوتبال و فوتسال

پاسخ پرسپولیس به سرمربی تیم امید: اشتباه کردیم همکاری داشتیم



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حسین بادامکی در ارتباط با اظهارات سرمربی پیشین تیم امید، اظهار داشت: متأسفانه به نظر می‌رسد در فوتبال ایران زمانی که فقط پای حرف زدن در میان باشد و نه عمل کردن، دیواری کوتاه‌تر از دیوار پرسپولیس بزرگ پیدا نمی‌شود، پرسپولیس فقط یک تیم یا باشگاه نیست. ده‌ها میلیون هوادار دارد و وقتی با طرح مطالب نادرست به پرسپولیس حمله ور شوید در واقع به جمعیت کثیری از مردم ایران حمله شده است. این باعث نمی‌شود بگوییم کسی درباره پرسپولیس صحبت نکند ولی آن‌چه می‌گوئیم باید اصولی و منطقی باشد.

بادامکی خاطر نشان کرد: با توجه به آن‌چه در این برنامه مطرح شد، باشگاه پرسپولیس یک اشتباه مرتکب شد و آن نیز همکاری با تیم امید بود. پرسپولیس برای این همکاری بها داد و حالا هم مورد هجمه است. سکوت فدراسیون فوتبال در قبال اظهارات مطرح شده یک پیام برای باشگاه‌ها و تیم‌ها خواهد داشت. اگر با فدراسیون و تیم‌های ملی همکاری نکنید یک مشکل دارید و اگر همکاری کنید هزار و یک مشکل. اگر همکاری نکنید و بازیکن به تیم ملی ندهید مورد انتقاد قرار می‌گیرید.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس برای رفت و آمد این بازیکنان هزینه کرد. هزینه سنگین‌تر این بود که یاسین سلمانی تحت این فشارها رباط صلیبی داد. بازیکنی که جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های سرمربی تیم ما داشت و یکی از خریدهای استراتژیک باشگاه بود. پرسپولیس این بها را برای همکاری با فدراسیون و تیم ملی داد. نتیجه‌اش این که یک بازیکن ارزشمند را ندارد و این در امتیازگیری در لیگ برتر و همچنین عملکرد در لیگ قهرمانان اثرگذار خواهد بود. این رفتار با پرسپولیس کاملا غیرمنصفانه است. طبیعی است که از فدراسیون فوتبال و شخص آقای مهدی تاج این انتظار را داریم که نسبت به اعاده حیثیت پرسپولیس پس از این اظهارات وارد عمل شوند.

حسین بادامکی عنوان داشت: برای آقای عنایتی به عنوان فردی از جامعه فوتبال احترام قائل هستم اما رفتار وی با پرسپولیس، هواداران آن و حتی خود تیم ملی محترمانه نبود. احترام به تیم ملی این بود که امروز در جایگاه سرمربی تیم ملی صحبت می‌کردند و نه در جایگاه بازیکن سابق و هوادار تیم رقیب پرسپولیس. این باشگاه و تیم و عوامل آن باید به خاطر همکاری با تیم ملی شماتت شوند و بعد از تیمی که بازیکنانش را نداد، تمام قد دفاع شود؟ می‌گویند آن تیم بازی آسیایی داشت! مگر پرسپولیس نداشت؟ یکی از تیم‌ها هم که از خدا خواسته بود بازیکن بدهد تا بازی‌هایش در لیگ فعلا برگزار نشود تا از بحران خارج شوند.

وی گفت: من که در آن مقطع در پرسپولیس مسؤولیت نداشتم ولی خوب می‌دانم یحیی گل‌محمدی بعد از آسیب‌دیدگی‌ها در بازی با النصر چه شرایط سختی داشت و با این وجود بازیکنان را به تیم ملی داد و این بازیکنان هم در ازبکستان و هم در چین بازی کردند. در این میان سرمربی تیم به خاطر تمام ناکامی‌ها، یک عذرخواهی ساده هم نکرد. تناقض‌های موجود در اظهارات صورت گرفته و اتفاقات روی داده به خوبی همه چیز را برای جامعه فوتبال روشن می‌کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه