فوتبال و فوتسال

وضعیت عارف غلامی هنوز مشخص نیست



به گزارش خبرنگار مهر، بیژن طاهری در حاشیه جلسه هماهنگی برای دیدار استقلال برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: تصمیمات خاصی در این جلسه گرفته نشد و همه چیز همانند بازی‌های قبل روال طبیعی اش را سپری می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما میزبان این دیدار هستید یا میهمان؟ یادآور شد: در این دیدار فقط از لحاظ اسمی میزبان هستیم و هیچ اتفاق خاصی هم رخ نخواهد داد. فرقی بین میزبان و میهمان وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص مصدومیت عارف غلامی و اینکه آیا او فردا در دربی حضور خواهد داشت تصریح کرد: وضعیت او هنوز مشخص نیست و عصر امروز تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد و من نمی‌توانم الان در این خصوص اظهارنظر کنم.

طاهری در مورد بیانیه‌هایی که دو تیم در شب قبل از بازی منتشر می‌کنند، گفت: این مسائل همیشه وجود داشته و من در این مورد صحبتی ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال دریافتی نداشته و این موضوع تأثیری در روند عملکرد آنها مقابل پرسپولیس نخواهد گذاشت؟ گفت: بازیکنان ما به بی پولی عادت کرده اند اما تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. آنها فردا با تمام وجود کار می‌کنند تا بتوانند برنده از زمین خارج شوند. درست است که مسائل و مشکلات مالی گریبان استقلال را گرفته اما برای این دیدار، بازیکنان استقلال همه چیز را فراموش کرده و تمرکزشان بر روی پیروزی است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص بلیت فروشی دیدار فردا و اینکه سهم هر تیم ۱۷ هزار و ۵۰۰ بلیت است گفت: درست است که بلیت فروشی می‌شود و سهم دو تیم مشخص شده، اما وقتی ازدحام جلوی درب ورزشگاه باشد مجبورند هواداران را به ورزشگاه راه بدهند.

طاهری در پاسخ به این پرسش که یعنی قرار است هواداران بدون خرید بلیت وارد شوند، گفت: من چنین چیزی نگفتم اما همانند بازی‌های گذشته شاید بلیت کاغذی فروخته شود تا هواداران وارد ورزشگاه شده تا ازدحام جلوی درب‌های ورزشگاه صورت نگیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه