سایر ورزش ها

شوک به کاروان ایران با حذف امید طلا/ تیراندازان به برنز نرسیدند



به گزارش خبرنگار مهر، کاروان ورزش ایران که با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی و با نام «شهید حججی» و شعار «ایمان – ایران – افتخار» در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی شرکت کرده است، در دو روز ابتدایی به ۸ مدال نقره و برنز دست پیدا کرد.

نتایج کاروان ورزش ایران در سومین روز در این گزارش تکمیل می شود.

شوک با حذف پرچمدار

مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو امروز سه شنبه و در وزن ۵۳- کیلوگرم زنان، ناهید کیانی بعد از یک دور استراحت، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تکواندوکار تایلندی رفت. کیانی در این مرحله نتیجه را به حریف واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. کیانی یکی از امیدهای کسب مدال طلا برای تکواندو ایران در این بازیها بود.

تیراندازی به مدال برنز نرسیدند

رقابت های تیراندازی تفنگ ۱۰ متر میکس برگزار شد و در پایان مرحله مقدماتی، شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام  با مجموع ۶۲۹ امتیاز در میان ۲۰ تیم شرکت کننده در جایگاه پنجم قرار گرفتند و برای کسب مدال برنز به مصاف قزاقستان رفتند اما با شکست برابر این تیم به مدال نرسیدند.

دو پیروزی برای حسین پور در تکواندو

در وزن ۶۳- کیلوگرم علیرضا حسین پور دور نخست «ریحان» از اندونزی را شکست داد و سپس برابر حریفی از پاکستان صاحب برتری شد. وی دور بعد «گیوبیم لی» از کره جنوبی را پیش رو دارد.

مدال آوران ایران در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی:

نقره:
* تیم چهار نفره روئینگ بانوان
* تیم دو نفره روئینگ بانوان
* مهدی حاج موسایی – تکواندو

برنز:
* مرجان سلحشوری – تکواندو
* فرانک پرتوآذر – دوچرخه سواری
* مبینا نعمت زاده – تکواندو
* تیم ملی تنیس روی میز
* محمد رهبری – شمشیربازی

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه