توپ و تور

تیم ملی بسکتبال ایران حذف شد



به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال بازیهای آسیایی امروز سه شنبه تیم ملی بسکتبال ایران به مصاف فیلیپین رفت و با شکست ۸۳ به ۸۴ برابر این تیم از دور مسابقات کنار رفت.

هاکان دمیر شاگردانش را با ترکیب ارسلان کاظمی، میثم میرزایی، نوید رضایی فر، متین آقاجانپور، سجاد مشایخی سالن ژی جیانگ یونیورسیتی ژیمنازیوم هانگژو به میدان فرستاد رقابتی که از میان ایران و فیلیپین یک تیم به نیمه نهایی راه پیدا می کرد.

هر چند گلزنی نوید رضایی فر بازی را استارت زد ولی جاستین برونلی بازیکن حریف در همان ابتدا سه پرتاب سه امتیازی را روانه حلقه ایران کرد و ۱۱- ۸ فیلیپین را پیش انداخت.این بازیکن در کوارتر اول تنها ۱۶ امتیاز اورد و توانست تیمش را در این تایم ۲۸ – ۲۲ پیروز شود.

در وقت دوم نوید رضایی فر،سجاد پذیرفته،محمد ترابی،پیترگریگوریان و سینا واحدی به میدان آمدند ولی بازیکنان آمریکایی- فیلیپینی حریف نگذاشتند تیم ایران در نتیجه به تساوی یا برتری برسد و نیمه را ۴۸- ۳۶ به نفع حریف شرقی واگذار شد تا هاکان دمیر شاگردانش را به رختکن بفرستد.

در نیمه دوم اشتباهات بازیکنان ایران در دفاع و شوتزنی اختلاف را به ۲۰ امتیاز رساند و برونلی آمریکایی سهم ۳۳ امتیازی از ۷۱ امتیاز فیلیپین تا پایان کوارتر سوم داشت.

اما وقت چهارم با توپ ربایی ارسلان کاظمی  استارت گلزنی ایران آغاز شد و گلزنی او در کنار پرتابهای سه امتیازی سینا واحدی و متین آقاجانپور اختلاف ۲۳ امتیاز را جبران و یک امتیاز بالاتر هم رفت ولی در نهایت این فیلیپین بود که ۸۴- ۸۳ پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه