آخرین اخبار

فشار به شیاطین سرخ برای اخراج بازیکنی که نامزدش را کتک زد


به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد تحت فشار است تا آنتونی مهاجم 84 میلیون پوندی خود را کنار بگذارد. برزیل این بازیکن را از آخرین اردوی تیم خود برای دیدار با بولیوی و پرو در مقدماتی جام جهانی 2026 خارج کرد چرا که گابریلا کاوالین نامزد این بازیکن در مورد حمله فیزیکی، ادعای تهدید به قتل او و حمله با یک لیوان از سوی آنتونی صحبت کرده است.

وب سایت برزیلی UOL این اتهامات را که آنتونی آنها را کاذب خوانده در روز دوشنبه گزارش داد. برزیل حالا بدون آنتونی خود را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند.

فدراسیون فوتبال برزیل در بیانیه‌ای نوشت: در نتیجه حقایقی که آشکار شده و باید بررسی شود، به منظور محافظت از قربانی فرضی، بازیکن و تیم ملی برزیل از تیم خارج می‌شود.

کاوالین که به UOL عکس‌ها و پیام‌های خود را ارائه می‌کرد، مدعی شد که این بازیکن متولد سائوپائولو برای اولین بار در اول ژوئن سال گذشته، زمانی که فرزندشان را باردار بود به او حمله کرده است. نامزد بازیکن منچستر ادعا کرد که آنتونی او را سوار ماشین و تهدید کرده که او را با سرعت زیاد از ماشین بیرون خواهد انداخت!

براساس ادعای کاوالین، آنتونی ژانویه امسال بعد از برتری تیمش مقابل منچسترسیتی به او در اتاقش در هتل حمله کرده و مورد ضرب و شتم قرار داده است. 

آنتونی در این باره گفت: با آرامش می‌توانم بگویم که از اتهاماتی که وارد شده بی‌گناهم. رابطه من با خانم گابریلا پرآشوب بود اما هرگز مرتکب تجاوز فیزیکی نشدم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع فارس

نوشته های مشابه