آخرین اخبار

تحقیر آمریکا در عربستان | طعنه سنگین به مسی و رفقا ؛ اگر رونالدو بود…!



به گزارش همشهری‌آنلاین، کریستیانو رونالدو از روی سکو و لیونل مسی از روی نیمکت بازی النصر- اینترمایامی را آغاز کردند. مسی از دقیقه۸۳ وارد زمین شد تا در تحقیر و شکست ۶ بر صفر تیمش سهم اندکی داشته باشد؛ این بازی شاید یاد و خاطره باخت ۸ بر ۲ بارسلونا مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان ۴سال پیش را برای او زنده کرده باشد. در ۲شکست مایامی در عربستان بازیکنان ملی‌پوش الهلال و النصر حضور نداشتند و رونالدو و نیمار هم مصدوم بودند.

زمانی که مسی به باشگاه آمریکایی پیوست، رونالدو در مصاحبه‌ای گفته بود که لیگ عربستان از لیگ آمریکا بهتر است. همان موقع با مقایسه ستاره‌های ۲لیگ می‌شد این نظر را تأیید کرد اما ۲باخت ۶ بر صفر و ۴ بر ۳ مایامی در عربستان مقابل النصر و الهلال این نظریه را پررنگ‌تر کرد. از تورنمنت ریاض یک بازی دیگر مانده که برای تعیین قهرمان و بین الهلال و النصر برگزار می‌شود. الهلال از باشگاه اینترمایامی و خود مسی درخواست کرده است که ستاره آرژانتینی در ترکیب این تیم حضور داشته باشد تا تقابل مسی- رونالدو شکل بگیرد. البته مسی این درخواست را رد کرده.

تیم خانه سالمندان بارسلونا یعنی اینترمایامی متشکل از مسی، بوسکتس، آلبا و سوارس فصل سختی را در پیش خواهد داشت. از زمانی که سوارس به جمع دوستانش در این تیم پیوسته، آنها در دیدارهای پیش‌فصل ۳شکست داشته‌اند و تنها یک تساوی به‌دست آورده‌اند؛ با ۳گل زده و ۱۱گل خورده. آنها به السالوادور، دالاس، الهلال و النصر باخته‌اند.

اینترمایامی در ۱۲دیدار آخر خود، چه در بازی‌های رسمی و چه دوستانه حتی یک برد هم نداشته و ۴تساوی و ۸شکست متحمل شده است. آخرین برد آنها سپتامبر۲۰۲۳ و در پیروزی ۴ بر صفر مقابل تورنتو اف‌سی به‌دست آمده بود.

به‌قدری به کریستیانو رونالدو در عربستان خوش گذشته که او قصد دارد بخشی از سهام سرمایه‌گذاری باشگاه النصر را بخرد.

اوتاویو در این بازی به سبک رونالدو شادی گل انجام داد و تالیسکا در این بازی هت‌تریک کرد و گفت اگر رونالدو در زمین بود النصر ۱۴گل می‌زد.

با اینکه مسی با دولت عربستان برای تبلیغ این کشور قرارداد دارد، یکی از وزیران حکومت سعودی برای این ستاره کری خواند. ترکی آل‌شیخ، وزیر و رئیس هیأت‌مدیره اداره کل سرگرمی عربستان سعودی که سازنده استادیوم مدرن این کشور به شمار می‌رود و مالکیت باشگاه آلمریا اسپانیا را نیز برعهده دارد، پیش و اواخر مسابقه برای مسی کری خواند. او بعد از گل ششم هم انگشتانش را به نشانه عدد ۶ رو به دوربین نشان داد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه