دسته‌بندی نشده

بیانیه پزشکی قانونی در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه



به گزارش ایسنا، سازمان پزشکی قانونی کشور در بیانیه‌ای به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مراکز غیرنظامی اشاره و آن را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

جنایات رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل این روزها به شدیدترین شکل ممکن بر مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه تحمیل می‌شود. جنایاتی که به موجب آن تعداد زیادی از مردم و به ویژه زنان و کودکان به شهادت می‌رسند و در مقابل این کشتار هولناک و فاجعه دردناک انسانی شاهد سکوت و بی‌تفاوتی جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر هستیم که بدون هیچ واکنش موثری تنها نظاره گر این اتفاقات تلخ و کشته شدن بی‌گناهان بوده و یا نهایتاً به محکومیت های ظاهری بسنده می کنند.

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت صدها نفر کادر درمانی و زن و کودک بی گناه در شرایطی به وقوع پیوسته است که این رژیم سفاک برای جبران شکست غیرقابل ترمیم و بازسازی هیمنه پوشالی خودساخته‌اش از هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای فروگذار نمی‌کند.

سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن محکوم کردن این جنایات و خصوصاً تعرض به بیمارستان ها، اماکن درمانی و غیر نظامی و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی دفاع که بر خلاف تمامی معیارهای عقلی، انسانی، وجدانی و با نقض تمامی قوانین بین المللی در حال وقوع است از جامعه جهانی و به ویژه سازمان های بین المللی می‌خواهد تا از برخوردهای دوگانه با مقوله حقوق بشر پرهیز و با به کارگیری تمامی امکانات خود مانع از تداوم نسل کشی در غزه شوند.

بدون شک این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند و مسئول اصلی آن رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان و پشتیبانان آن رژیم و در راس آن ها دولت آمریکا است.»

انتهای پیام



منبع ایسنا

نوشته های مشابه