آخرین اخبار

تنها‌ترین باشگاه ایران هستیم؛/ سخنگوی هوادار: این اتفاق در فوتبال دنیا سابقه نداشت!


به گزارش ” ورزش سه ” میلاد فاندر سخنگو، مدير روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه هوادار تهران در رابطه با عدم حضور در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان گفت: در ابتدا از تمامی اصحاب رسانه استان خوزستان پوزش می‌طلبم. حدود ساعت ۲۱ بود که به هتل اکسین اهواز رسیدیم. فکر می کنم پس از چندین سال حضور و فعالیت در این حوزه می‌توانیم منتقد این فضا باشیم. باشگاه‌های متمول شهرستانی وقتی به تهران می‌آیند معمولا در نشست های خبری پیش از بازی که در سازمان لیگ برگزار می‌شود نمی‌توانند شرکت کنند و با ارسال فایل های ویدیویی، متنی و یا صوتی سعی می‌کنند این اتفاق را رقم بزنند. اما برای باشگاه‌های تهرانی که به شهرستان می آیند یک حساسیتی وجود دارد.

او ادامه داد: این نشست خبری‌های پیش از بازی در رقابت‌هایی که به عنوان لیگ از آن نام برده می شود، فکر می‌کنم نمی‌تواند اصلا حائز اهمیت باشد و به نشست خبری پس از بازی بسنده کنیم، کفایت کند. اگر بحث تبلیغات محیطی است ما احترام گذاشته‌ایم و همچنان احترام خواهیم گذاشت ولی باشگاه‌هایی مثل ما چیزی کاسب نیستند.

او در مورد برنامه‌ریزی بازی‌های‌شان گفت: قبل از آغاز سال جدید بود که به اراک سفر کردیم و از طرف مسئولان پیش بینی نشد و شرایط جوی آن روز اجازه را نداد تا ما که با آن هزینه گزاف به اراک سفر کرده بودیم، بازی‌مان برگزار شود و متاسفانه تنها دو ساعت قبل از سوت آغاز بازی بود که این بازی لغو شد و ما نیز احترام گذاشتیم و به تهران برگشتیم. کنترل کردن چنین فضایی برای کادرفنی و مدیریت هر باشگاهی سخت است ولی هیچ عذرخواهی و کمکی برای جبران آن هزینه ها از طرف سازمان لیگ صورت نگرفت.

سخنگوی هوادار اضافه کرد: در برنامه جدیدی که سازمان لیگ اعلام کرد، ما شاهد این بودیم که هوادار باید در تاریخ ۱۵ فروردین به مصاف آلومینیوم اراک برود. تمامی تیم هایی (سپاهان، تراکتور و آلومینیوم) که در یک روز دیدار معوقه داشتند به جز هوادار با یک روز استراحت بیشتر به مصاف رقبا رفتند. ما در بین این چهار باشگاه تنها تیمی بودیم که مهمان هستیم و از اراک به صورت زمینی به تهران و از تهران به صورت هوایی به اهواز آمدیم. فکر کنم برای اولین بار در فوتبال دنیا رقم خورد که با یک جلسه تمرین به مصاف حریف خود خواهیم رفت. کادرفنی تیم در راس آن‌ها آقای شجاعی آنقدر دانش و علم ریکاوری و تمرین شناخت دارند که می‌توانند این فضا را مدیریت کنند.

فاندر در ادامه گفت: این شائبه ایجاد می‌شود برای باشگاه‌ها که چطور اولین باشگاهی که به ذهن‌شان می‌رسد و برایشان مهم نیست، اعلام برنامه هوادار است. در سکوت خبری نامه رسمی زدیم و هیچ پاسخی به آن داده نشد و تصویر آن را رسانه‌ای کردیم و هیچ ترتیب اثر داده نشد. گله داریم بابت آن شائبه‌ای که برای ما به وجود می‌آید، شاید به دلیل نداشتن آن بضاعت مالی و شاید به علت نداشتن طرفدار آنچنانی چندان هوادار جدی گرفته نشود.

سخنگوی هوادار در ادامه گله‌هایش گفت: تنها ترین باشگاه فوتبال ایران با جاه طلبی‌ای که دارد و در راس کادرفنی و مدیریت آن به عنوان الگوی نوین باشگاه‌داری خصوصی کشورمان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در پنجمین سال فعالیت خود و سومین سال حضور در لیگ برتر فکر کنم به اندازه ده ها سال نسبت به سایر باشگاه‌ها به فوتبال ایران خدمت کرده است. ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان که فوق‌العاده عملکرد داشته‌اند. این انتقاد را خالصانه مطرح کردیم.

او راجع به داوری گفت: اصلا مجموعه‌ای نیستیم که داوری را تحت تاثیر قرار بدهیم و خیلی هم به این مسائل توجه نمی‌کنیم. مدتی است کمترین حاشیه را داریم و در سکوت کار خود را پیش برده‌ایم. اما داور دیدار  فردای هوادار و فولاد دقیقا احمد محمدی است که دو فصل پیش در همین بحبوحه مسابقات و شاید در همین شرایط جدولی آن قضاوت را داشت و نمی‌خواهیم به چگونگی آن قضاوت اشاره داشته باشیم. ما به جامعه داوری و گروه داوری بازی امروز و همه آن هایی که در این فضا فعالیت می‌کنند‌ و زحمت می‌کشند با کمترین امکانات که بیشترین بهره‌برداری از آن‌ها داشته‌ایم یک خداقوت می‌گوییم.

او در مورد ارزان‌ترین باشگاه لیگ بودن از نظر ترانسفرمارکت گفت: به تازگی ترانسفر مارکت لیست اقتصادی‌ترین باشگاه‌های ایران را اعلام کرد که از نظر صرف هزینه، کمترین هزینه را داشته‌ایم ولی ما گران ترین آدم های فوتبال ایران را در مجموعه خود داریم. از حیث میانگین سنی، فکر کنم یک ترکیبی از آکادمی و بزرگسال در نگاه آقای شجاعی قرار دارد.

میانگین سنی حدود ۲۴ سال فکر کنم فوق العاده باشد و جز جوان‌ترین تیم های لیگ هستیم‌ و بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرده‌ایم و هوادار درآمدزایی خیلی خوبی در فروش، جذب و معرفی داشته است. به لطف نگاه آقای شجاعی در بحث انتقال بازیکن کمترین چالش را با ایشان داشتیم تا باشگاه به‌ درآمدزایی برسد. فکر کنم او می‌تواند یک الگوی خیلی خوبی باشد که موفقیت فردی خود را به موفقیت تیمی ترجیح نمی‌دهد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه