آخرین اخبار

۳ بازیکن پرسپولیس نزدیک به درب خروج | آژیر قرمز با جدایی احتمالی گل‌محمدی به صدا درآمد



به گزارش همشهری‌آنلاین، دست‌کم تا زمان تنظیم این مطلب هنوز تکلیف یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس روشن نشده اما شواهد نشان می‌دهد این‌بار احتمال جدایی او جدی‌تر است. درصورتی که این اتفاق رخ بدهد و سرمربی سرخ‌ها از این باشگاه کوچ کند، احتمالا شرایط چند بازیکن تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت؛ مهره‌هایی که مورد اعتماد گل‌محمدی بودند اما ممکن است حالا وضعیت متفاوتی را تجربه کنند.

علی نعمتی: در تیررس نگاه‌هاست؛ بازیکنی که این فصل سنگین‌ترین فشارها و انتقادات را تحمل کرده است. او در پست دفاع چپ گارانتی همیشگی یحیی را داشت‌ در حدی که وقتی تحت فشار افکار عمومی شاهد فیکس‌شدن محمدمهدی احمدی در بازی با مس رفسنجان بودیم، یحیی در نیمه‌دوم بار دیگر نعمتی را جای او به زمین فرستاد! این بازیکن علاوه بر ضعف در امور تهاجمی، در دفاع هم مخصوصا به‌خاطر پنالتی‌هایی که این اواخر مرتکب می‌شد، مورد انتقاد قرار دارد. شانس او برای برخورداری از همین موقعیت در دوران پسایحیی زیاد نیست.

فرشاد فرجی: دیگر مهره مورد اعتماد یحیی در خط دفاعی است که البته امسال کمتر از نعمتی به بازی گرفته شده، اما ۲خطای پنالتی سر زده از او مقابل شمس‌آذر و مس رفسنجان، فشارها را روی این بازیکن افزایش داد. نکته اینجاست که هم فرجی و هم نعمتی که در تیم‌های دیگر هم شاگرد گل‌محمدی بوده‌اند، با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کنند اما واقعا این کافی نیست. تعصب در غیاب کیفیت، ممکن است نتیجه چندان درخشانی نداشته باشد.

سروش رفیعی:‌ ازجمله بازیکنانی است که با انتشار استوری به‌احتمال جدایی یحیی واکنش نشان داد. بسیاری بر این باورند که یکی از رموز ضعف پرسپولیس در ایجاد موقعیت گل، افت دنباله‌دار سروش رفیعی است؛ بازیکنی که به‌عنوان هافبک تهاجمی بیشتر از آنکه خطا بگیرد، خطا می‌کند. انتظارها از رفیعی زیاد است و توقع می‌رود او نبض کار را در پرسپولیس در ‌دست بگیرد و به بازی این تیم ریتم بدهد اما در نیم‌فصل اول به‌ندرت چنین اتفاقی رخ داد. آیا سرمربی بعدی تیم حاضر است همین‌قدر به این نسخه از رفیعی وفادار بماند؟ فراموش نکنیم گابریل کالدرون او را حتی پیش از شروع فصل در لیست مازاد قرار داد.



منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه