آخرین اخبار

سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا | مصاف پرسپولیس با النصر و رونالدو؟ | سرخ‌ها به نیمار و بنزما نرسیدند



به گزارش همشهری آنلاین  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ را اعلام کرد تا ۴ نماینده کشورمان سید خود را بدانند.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳/۲۴ در مقر AFC در کوالالامپور در ۲۴ آگوست ۲۰۲۳ (۲ شهریورماه) ساعت ۴ بعد از ظهر برگزار شود. در این قرعه کشی که به ۱۰ گروه چهار تیمی تقسیم می شوند، تیم هایی از منطقه غرب در گروه های A تا E قرار می گیرند در حالی که شرکت کنندگان در منطقه شرق مکان های خود را در گروه های F تا J پیدا می کنند.

*سیدبندی منطقه غرب در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ به شرح زیر است:

منطقه غرب
سید ۱: الاتحاد (عربستان)، پرسپولیس (ایران)، السد (قطر)، پاختاکور (ازبکستان)، الهلال (عربستان)
سید ۲: سپاهان (ایران)، الدحیل (قطر)، اف سی نسف قارشی (ازبکستان)، الفیحا (عربستان)، نساجی مازندران (ایران)
سید ۳: الفیصلی (عربستان)، استقلال(تاجیکستان)، نیروی هوایی (عراق)، بمبئی سیتی(هند) و آخال(ترکمنستان)
سید ۴: العین (امارات)، ( برنده بازی پلی آف النصر عربستان سعودی یا شباب الاهلی (امارات)،(برنده پلی آف تراکتور/ شارجه امارات)، (برنده العربی (قطر) / اجمک (ازبکستان)،(برنده پلی آف الوکره قطر/بوبهار ازبکستان)

در این سیدبندی پرسپولیس در سید اول در کنار الاتحاد و الهلال قرار دارد در نتیجه شاگردان گل محمدی در قرعه کشی مرحله گروهی با تیم نیمار و بنزما رقیب نمی شوند. احتمال رقابت پرسپولیس با النصر با رونالدو که در سید چهارم قرار دارد وجود دارد.

احتمال رویارویی سپاهان و نساجی با الهلال و الاتحاد وجود دارد. تراکتور در صورت صعود به مرحله گروهی با یاران رونالدو رقیب نمی شود ولی احتمال دارد با نیمار یا بنزما رقابت کند.

پایان پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه