آخرین اخبار

جرارد نحسی خود را به الاتفاق آورده!


کد خبر : 1952782 |
02 مرداد 1402 ساعت 22:40 |
4.8K بازدید |

2
دیدگاه

شاگردان استیون جرارد به شروع ضعیف خود در مسابقات پیش فصل ادامه می‌دهند.

جرارد نحسی خود را به الاتفاق آورده!

به گزارش “ورزش سه”، استیون جرارد به عنوان سرمربی الاتفاق عربستان شروع موفقی نداشته و امروز تیم تحت هدایت او دومین شکست در بازی‌های پیش فصل را متحمل شد.

هافبک اسبق لیورپول در 3 جولای سرمربیگری الاتفاق را پذیرفت و در این مدت، این تیم با هدایت او به پیروزی دست پیدا نکرده است. طی 4 بازی حضور جرارد روی نیمکت الاتفاق آن‌ها به دو تساوی و دو شکست دست پیدا کرده‌اند.

این سرمربی 43 ساله در اکتبر 2022، پس از کسب تنها 3 پیروزی طی 12 بازی از هدایت استون ویلا برکنار شده بود. او در تابستان امسال دوباره سرمربیگری را آغاز کرد و خاورمیانه را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد.

1901484

اینطور به نظر می‌رسد که سرمربی انگلیسی روند نامناسبی که در لیگ برتر انگلیس داشته را به لیگ عربستان سعودی منتقل کرده است زیرا عصر امروز، تیم الاتفاق، در دیدار تدارکاتی پیش فصل در کرواسی با نتیجه 1-0 مغلوب لوکوموتیو زاگرب شد.

تیم عربستانی که فصل گذشته در رده هفتم قرار گرفته بود، در دقیقه 8 بازی امروز روی گل بلاز بوسکوویچ 21 ساله گل دریافت کرد و با همین نتیجه شکست خورد. الاتفاق در حالی این بازی را با شکست پشت سر گذاشت که 8 موقعیت گل روی دروازه حریف ایجاد کرده بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه