فوتبال و فوتسال

تنها مشکل استقلال این است که پرسپولیس را شکست نداد!



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسبت که در غیاب جواد نکونام به نشست خبری قبل از دیدار برابر نساجی آمده بود، در مورد این دیدار گفت: خوشحالم که فردا مقابل تیمی بازی داریم که خاطرات خوبی از آن داریم و جواد نکونام بعد از ۲۴ سال این تیم را به لیگ برتر رساند. امیدوارم فردا بازی بسیار خوبی را داشته باشیم و بتوانیم ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص کسب امتیاز در بازی فردا و ایجاد اختلاف امتیاز با رقبا عنوان کرد: هفته های گذشته هم که استقلال در صدر بود حریفان امتیازاتی را از دست دادند تا ما صدر نشین شویم. این یک موضوع طبیعی است چرا که همه تیم ها تلاش می‌کنند و جذابیت فوتبال به این است رقابت بین تیم ها وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر قرار بود استقلال بازی هایی را که مساوی کرده است را هم ببرد و ۳ امتیاز بازی ها را بگیرد که دیگر جذابیتی وجود نداشت. چه بسا با این وضعیت اگه همه بازی ها را می‌بردیم قهرمان نیم فصل هم زود تر از موعد مشخص می‌شد. امیدوارم بتوانیم با تلاش و حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم و موفق شویم. در بازی های خودمان تنها به مسائل فنی فکر می‌کنیم و دنبال چیز دیگری هم نیستیم.

هاشمی نسب درباره رقابت بین رحمتی و نکونام در بازی فردا نیز گفت: همیشه انگیزه های برای بازی های این چنینی برای سرمربیان وجود دارد. رحمتی و نکونام هم در استقلال و تیم ملی هم‌ بازی بودند، هرچند شاید مشکلاتی هم وجود داشته باشد اما در این سطح هر کدام تمرکزشان روی تیم‌های خودشان است. استقلال و نساجی از تیم ها با ریشه فوتبال ما هستند و نباید به برخی مسائل دامن بزنیم برخی مشکلات شخصی هستند که صحبت کردن در خصوص آنها درست نیست.

وی افزود: ما و نساجی قطعا تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی خوب به نمایش گذاشته شود. کادر فنی استقلال ذهنیتی از قبل ندارد و فردا در زمین بازی فقط برای موفقیت خواهیم جنگید.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مدافعان غایب این تیم تصریح کرد: ما در دربی که حساس ترین بازی نیم فصل اول ما بود دفاع وسط نداشتیم، مرادمند و سلیمی با تیم تمرین می‌کنند اما استفاده از این بازیکنان منوط به تصمیم جواد نکونام است. دربی برای ما تمام شد و به آن فکر نمی‌کنیم و تنها به بازی آینده فکر می‌کنیم. در دربی حقمان پیروزی بود و بس.



منبع مهر

نوشته های مشابه